امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۵:۴۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66371
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابتهای جهانی بلژیک با پیروزی ملی پوشان کشورمان در بخش انفرادی آغاز شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نمایندگان کشورمان در بخش انفرادی به پیروزی برابر رقیبان خود استارت زدند. افشین نوروزی (۲۰۶) برابر دنیس کلین (۳۱۷) از آلمان به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۴بر۲ از سد حریف خود گذر کرده…

    untitled

    رقابتهای جهانی بلژیک با پیروزی ملی پوشان کشورمان در بخش انفرادی آغاز شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نمایندگان کشورمان در بخش انفرادی به پیروزی برابر رقیبان خود استارت زدند.

    افشین نوروزی (۲۰۶) برابر دنیس کلین (۳۱۷) از آلمان به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۴بر۲ از سد حریف خود گذر کرده تا در دیدار بعدی خود با آنتونی ترن(۳۳۱) از سوئد به میدان برود.

    نیما عالمیان(۱۹۲) برابرریوزوکه(*) از ژاپن به میدان رفت وموفق شد با نتیجه ۴بر۲ از سد این بازیکن ژاپنی عبور کرده تا در ددیار بعدی خود برابراحمت لی(۹۴) مرد شماره یک ترکیه به رقابت بپردازد.این دو بازیکن در رقابتهای آزاد کویت در سال ۲۰۱۲ به هم روبرو شده بودند که نیما عالمیان بدلیل مصدومیت وباخت فنی نتوانست با این بازیکن به رقابت بپردازد .

    نوشاد عالمیان (۱۰۳) در اولین دیدار خود برابرکیلومو(*) از کشورمیزبان به میدان رفت و در یک بازی یکطرفه موفق شد با نتیجه ۴برصفر این بازیکن بلژیکی را از پیش رو بردارد.نوشاد در دومین دیدار خود باید به مصاف دیمیترو پیسر (۳۱۵) به رقابت بپردازد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تورجهانی بلژیک:ملی پوشان کشورمان با پیروزی آغاز کردند"
    تازه ترین اخبار