امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۹:۱۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66374
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ‌پنگ بازان ایران به دور دوم تورجهانی بلژیک در بخش انفرادی رسیدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایسنا، در ادامه رقابت‌های نمایندگان ایران در تور جهانی تنیس روی میز بلژیک، نیما و نوشاد عالمیان و افشین نوروزی با پیروزی مقابل حریفان خود به جمع ۳۲ پینگ پنگ باز بر‌تر…

    isna

    پینگ‌پنگ بازان ایران به دور دوم تورجهانی بلژیک در بخش انفرادی رسیدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایسنا، در ادامه رقابت‌های نمایندگان ایران در تور جهانی تنیس روی میز بلژیک، نیما و نوشاد عالمیان و افشین نوروزی با پیروزی مقابل حریفان خود به جمع ۳۲ پینگ پنگ باز بر‌تر این رقابت‌های راه پیدا کردند.

    افشین نوروزی در نخستین دیدار دنیس کلین از آلمان را با نتیجه ۴ بر ۲ (۹-۱۱، ۹-۱۱، ۱۱-۹، ۱۱-۴، ۱۴-۱۲، ۱۱-۹) شکست داد، نیما عالمیان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ (۱۵-۱۳، ۶-۱۱، ۱۱-۸، ۸-۱۱، ۱۱-۶، ۱۳-۱۱) ریوزوکه کاروبه ژاپنی را از پیش رو بردارد، و نوشاد عالمیان نیز با نتیجه ۴ بر صفر (۱۱-۷، ۱۱-۸، ۱۳-۱۱، ۱۶-۱۴) کیلومو ویتا از بلژیک را شکست داد.

    همچنین در رقابت‌های دوبل نیز تیم دو نفره نیما و نوشاد عالمیان با نتیجه ۳ بر یک (۹-۱۱، ۸-۱۱، ۱۱-۹، ۷-۱۱) از سد تیم دو نفره ژاپن گذشت، ولی تیم دو نفره افشین نوروزی و میعاد لطفی با نتیجه ۳ بر یک (۱۱-۳، ۱۱-۷، ۱۲-۱۰) مقابل نمایندگان بلژیک شکست خورد.

    میعاد لطفی نیز در رده سنی زیر ۲۱ سال به مصاف می‌زوکی اوکاوای ژاپنی رفت و در ‌نهایت با نتیجه ۳ بر صفر (۶-۱۱، ۲-۱۱، ۹-۱۱) شکست خورد و از ادامه این رقابت‌های بازماند.

    پیش از این نیز میعاد لطفی که طی دو روز گذشته رقابت خود را در دو رده سنی این تورنمنت آغاز کرده بود، توانست با شانس مجدد خود را به جدول اصلی رده سنی زیر ۲۱ سال برساند.

    لطفی که در رده سنی زیر ۲۱ سال با پینگ پنگ بازان هند و نروژ هم گروه بود، در اولین بازی مغلوب حریف هندی شد و در دومین بازی نیز حریف نروژی در میدان حاضر نشد تا نماینده ایران ۳ بر صفر پیروز این دیدار اعلام شود. در ‌نهایت میعاد لطفی با شانس مجدد همراه بازیکن هندی راهی جدول اصلی این رده سنی شد.

    میعاد لطفی در رده سنی بزرگسالان نیز با پینگ پنگ بازان بلژیک، لوکزامبورگ و اسپانیا هم گروه بود که با قبول دو شکست برابر نمایندگان بلژیک و لوکزامبورگ و کسب یک پیروزی مقابل نماینده اسپانیا در گروه خود سوم شد و به جدول اصلی نرسید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تور جهانی بلژیک/ نمایندگان ایران به جمع ۳۲ پینگ پنگ باز بر‌تر رسیدند"
    تازه ترین اخبار