امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۴:۱۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66381
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان وافشین نوروزی با شکست برابر حریفان خود از ادامه رقابتهای بلژیک کنار رفتند اما نیما عالمیان موفق به صعود شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای انفرادی تورجهانی بلژیک نمایندگان کشورمان به میدان رفتند که در نتیجه  نیما عالمیان تنها بازیکنی بود که موفق به صعود گردید. افشین نوروزی(۲۰۶) کاپیتان…

    نوشاد عالمیان وافشین نوروزی با شکست برابر حریفان خود از ادامه رقابتهای بلژیک کنار رفتند اما نیما عالمیان موفق به صعود شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای انفرادی تورجهانی بلژیک نمایندگان کشورمان به میدان رفتند که در نتیجه  نیما عالمیان تنها بازیکنی بود که موفق به صعود گردید.

    افشین نوروزی(۲۰۶) کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برابرآنتونی ترن(۳۳۱) از سوئد بانتیجه ۴بر۲ شکست خورد واز ادامه رقابتهای بلژیک کنار رفت.

    نوشاد عالمیان(۱۰۳) برابر دیمیترو پیسر (۳۱۵) از اکراین به میدان رفت و با قبول شکست ۴بر۲ از ادامه رقابتها کنار رفت.

    اما نیما عالمیان(۱۹۲) برابر احمت لی(۹۴)از ترکیه به رقابت پرداخت که موفق شد با نتیجه ۴بر۲ از سد این بازیکن عبور کرده ودور بعدی صعود نماید.نیما عالمیان بدلیل پیروزی شیرین برابر این بازیکن ترک که دارنده رنکینگ جهانی ۹۴ می باشد در رده بندی آینده جهانی سا صعود چشمگیری روبرو خواهد شد.

    نیما عالمیان در دور بعدی باید با سدریک نویتینک(۱۷۰) از بلژیک به رقابت بپردازد.این دیدار فردا ساعت ۱۳:۱۰ بوقت محلی وبر روی میز شماره۱ برگزار خواهد شد.این دوبازیکن قبلاسه بار با هم روبرو شده اند(دوبار در سال۲۰۱۰  جوانان در بحرین ویک بار درسال۲۰۱۲ کویت) که هر سه بار نتیجه  با پیروزی حریف بلژیکی به پایان رسیده است.پیش بینی می شود نیما عالمیان بدلیل آمادگی این بار از سد این حریف بلژیکی حتی با وجود مزایای میزبانی خواهد گذشت.

    بدلیل باخت نمایندگان کشورمان برابر حریفانی که رده بندی جهانی آنان بسیار پائین تر از آنان بوده قطعا در رنکینگ جدید جهانی شاهد افت محسوسی در این باره خواهیم بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تور جهانی بلژیک:حذف نوشاد عالمیان و نوروزی وصعود نیما"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما، امیدواریم که نیما عالمیان بتواند این بازیکن بلژیکی را شکست دهد.نیما بدلیل آمادگی مشهودخصوصا اینکه حریف تمرینی همیشگی او برادرش نوشاد بوده وعادت به چپ دستها دارد به نظر می رسد بتواند این بازیکن چپ دست بلژیکی را نیز شکست دهد.خصوصا اینکه رنکینگ هردوبازیکن اختلاف زیادی با هم ندارد.
      باتشکر


    تازه ترین اخبار