امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۵۵:۰۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66403
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان و افشین نوروزی در جمع ۳۲ بازیکن برتر مسابقات تنیس روی میز تور جهانی بلژیک باختند و حذف شدند در حالیکه نیما عالمیان با برتری در این مرحله به دور بعد صعود کرد. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری مهر، در چارچوب مسابقات تنیس روی میز تور جهانی…

    نوشاد عالمیان و افشین نوروزی در جمع ۳۲ بازیکن برتر مسابقات تنیس روی میز تور جهانی بلژیک باختند و حذف شدند در حالیکه نیما عالمیان با برتری در این مرحله به دور بعد صعود کرد.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری مهر، در چارچوب مسابقات تنیس روی میز تور جهانی بلژیک و در رده سنی بزرگسالان، افشین نوروزی امروز پنجشنبه افشین نوروزی در نخستین دیدار دنیس کلین از آلمان را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد اما در دومین دیدار خود با همین نتیجه مغلوب آنتونی ترن از سوئد شد و از دور رقابت ها کنار رفت. نوشاد عالمیان نیز پس از پیروزی ۴ بر صفر برابر کیلومو بلژیکی، در مصاف با دیمیترو پیسر از اوکراین ۴ بر ۲ باخت و حذف شد.

    این در حالی است که نیما عالمیان با برتری ۴ بر ۲ احمت لی از ترکیه موفق به یک مرحله صعود دیگر شد. نیما عالمیان که پیش از این دیدار ریوزوکه از ژاپن را ۴ بر ۲ شکست داده بود، دیدار آتی خود را روز جمعه برابر سدریک نوبتینک از بلژیک برگزار خواهد کرد..این دو بازیکن پیش از این سه بار با هم روبرو شده‌اند که هر سه بار نتیجه با پیروزی حریف بلژیکی به پایان رسیده است.

    این نتایج در حالی رقم خورد که پیش از این میعاد لطفی در جدول اصلی رده سنی زیر۲۱ ساله مقابل برابر میزوکی از ژاپن ۳برصفر شکست خورد و از ادامه رقابتهای انفرادی بازماند.

    همچنین در بخش دو نفره مسابقات تنیس روی میز تور جهانی بلژیک، امروز تیم دونفره برادران عالمیان موفق شد ۳ بر یک مقابل تیم دونفره ژاپن صاحب برتری شود این تیم فردا برای صعود به مرحله نیمه نهایی برابر تیمی از سوئد قرار خواهد گرفت. تیم دونفره افشین نوروزی و میعاد لطفی برابر تیم دونفره بلژیک ۳ بر صفر شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حذف نوشاد عالمیان و افشین نوروزی/ نیما عالمیان صعود کرد"
    تازه ترین اخبار