امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۳:۱۶  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66415
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان و افشین نوروزی از صعود به جمع ۱۶ پینگ‌پنگ باز برتر مسابقات تور جهانی بلژیک باز ماندند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سرویس ورزشی برنا، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز تور جهانی بلژیک پنج شنبه شب در بخش انفرادی سه نماینده کشورمان با رقبای خود دیدار کردند…

    نوشاد عالمیان و افشین نوروزی از صعود به جمع ۱۶ پینگ‌پنگ باز برتر مسابقات تور جهانی بلژیک باز ماندند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سرویس ورزشی برنا، در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز تور جهانی بلژیک پنج شنبه شب در بخش انفرادی سه نماینده کشورمان با رقبای خود دیدار کردند که حاصل آن یک پیروزی و دو شکست بود.

    نوشاد عالمیان، بهترین بازیکن ایران در رنکینگ جهانی که در رتبه ۱۰۳ قرار دارد، در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف دیمیترو پیسار از اوکراین رفت و برابر نفر ۳۱۵ دنیا ۴ بر و ۲ و با نتایج ۸ بر ۱۱، ۸ بر ۱۱، ۱۱ بر ۸، ۱۱ بر یک، ۷ بر ۱۱ و ۶ بر ۱۱ شکست خورد و حذف شد.

    همچنین افشین نوروزی، نفر ۲۰۶ رنکینگ جهانی مقابل آنتونی تران از سوئد که رتبه ۳۳۱ دنیا را در اختیار دارد، با حساب ۴ بر ۲ و با نتایج ۱۰ بر ۱۲، ۹ بر ۱۱، ۵ بر ۱۱، ۱۱ بر ۴، ۱۲ بر ۱۰ و ۸ بر ۱۱ مغلوب شد و از صعود به جمه شانزده بازیکن برتر این تورنمنت باز ماند.

    نیما عالمیان که در رتبه ۱۹۲ دنیا قرار دارد، پنج‌شنبه شب با ارائه یک نمایش تحسین‌برانگیز برابر احمت لی از ترکیه، نفر ۹۴ جهان با حساب ۴ بر ۲ و با نتایج ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۹، ۱۱ بر ۷، ۵ بر ۱۱، ۷ بر ۱۱ و ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت و گام به مرحله یک هشتم نهایی گذاشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوشاد حذف شد؛ نیما صعود کرد"
    تازه ترین اخبار