امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۵:۲۲  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6657
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مراسم معارفه حجتی مدیر کل امور استانهای وزارت ورزش وجوانان صبح امروز با حضور رسولی نژاد معاون حقوقی،امور مجلس و امور استانها برگزار و حکم دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان به وی ابلاغ شد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،رسولی نژاد در این مراسم با مهم خواندن اداره کل امور استانها…

    مراسم معارفه حجتی مدیر کل امور استانهای وزارت ورزش وجوانان صبح امروز با حضور رسولی نژاد معاون حقوقی،امور مجلس و امور استانها برگزار و حکم دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان به وی ابلاغ شد .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،رسولی نژاد در این مراسم با مهم خواندن اداره کل امور استانها در امر توسعه ورزش و موضوعات حوزه جوانان در سراسر کشور، خواستار تلاش مضاعف در جهت انجام امور اجرایی این اداره کل شد .
    وی پیگیری امور پروژه های نیمه تمام در استانها و شهرستانهای سراسر کشور را اهم وظابف این اداره کل عنوان کرد و از تمام کارشناسان خواست با دقت این موضوع را پیگیری کرده تا در اسرع وقت این
    پروژه ها تکمیل و در اختیار جوانان و مردم علاقمند به امر ورزش بگیرد .
    معاون حقوقی،امور مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان همچنین بر تکریم ارباب رجوع، بررسی و پیگیری مسائل جوانان ، ورزشکاران ، پیشکسوتان و مردم تاکید کرد و گفت: قطعا تعامل بامسوولان استانها امر توسعه ورزش و رفع مسائل مربوط به جوانان ،مردم و ورزشکاران را سرعت بیشتری خواهد بخشید .
    وی با تصریح براینکه وزارت ورزش و جوانان برنامه های مهمی را در دستور کار خود قرار داده است اظهارداشت : قطعا با همفکری ، همدلی وهمکاری خواهیم توانست برنامه ای تبیین شده در وزارت ورزش را هرچه زودتر اجرایی کنیم .
    درادامه این مراسم حجتی مدیر کل امور استانهای وزارت ورزش نیز تلاش در جامعه اسلامی را وظیفه ای خطیر و فرصتی بزرگ در جهت خدمت رسانی توصیف کرد و افزود: به این ترتیب همه ما باید ضمن انجام وظابف اداری و محوله خود به بهترین شکل،‌ تلاش کنیم تا با جلب رضایت مردم، امیدواری و خوش بینی را نسبت به ارزشهای تبیین شده را در کشورافزایش دهیم .
    وی تاکید کرد : امروز این امر مهم در اختیار ما گذاشته شده است ومن امیدوارم بتوانم با تعامل همفکری با شما برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثمر ثمر واقع شویم .

    گفتنی است مدیریت اداره کل گزینش وزارت تعاون، مدیریت اداره کل امور استان های وزارت تعاون، مشاور وزیر و بازرس ویژه وزرات تعاون، عضویت در شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین جمهوری اسلامی ایران و دبیر کلی جامعه اسلامی مهندسین استان گلستان از جمله سوابق کاری حجتی به شمار می رود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "معارفه مدیر کل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان"
    تازه ترین اخبار