امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۹:۴۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۲ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66608
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رقابت های قهرمانی خردسالان و نونهالان کشور (جام پاسارگاد) که از روز گذشته در شهر قزوین آغاز شده بود عصر یکشنبه ۲۲ شهریورماه با قهرمانی تیم تهران خاتمه یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، این رقابت ها با حضور ۲۸ تیم…

     

    رقابت های قهرمانی خردسالان و نونهالان کشور (جام پاسارگاد) که از روز گذشته در شهر قزوین آغاز شده بود عصر یکشنبه ۲۲ شهریورماه با قهرمانی تیم تهران خاتمه یافت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، این رقابت ها با حضور ۲۸ تیم در سالن غدیر شهر قزوین و سرداوری علیرضا حجازیان برگزار شد که در پایان مرحله گروهی ۱۶ تیم به جدول اصلی مسابقات راه پیدا کردند.

    پس از دو روز رقابت پینگ پنگ بازان خردسال و نونهال کشور دو تیم استان البرز و استان تهران به دیدار پایانی رقابت ها راه پیدا کردند. در دیدار فینال این رقابت ها پینگ پنگ بازان تهرانی موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر استان البرز را شکست دهند و مقام نخست رقابت های قهرمانی کشور را کسب کنند. در مسابقات قهرمانی کشور تیم استان البرز نایب قهرمان شد و دو تیم مرکزی و قزوین نیز به مقام سومی مشترک بسنده کردند.

    پس از پایان رقابت های تیمی مراسم اهدای جوایز رقابت ها برگزار شد و تیم های برتر جوایز خود را از مسئولین و میهمانان ویژه مراسم پایانی دریافت کردند.

    داوود محمدی رئیس هیئت تنیس روی میز استان قزوین، بهروز جلالی سرپرست دبیری فدراسیون، محسن شیشه گرها، صمد تدبیری، مجید احتشام زاده و سیامک جعفری از دیگر میهمانان مراسم اختتامیه رقابت های قهرمانی خردسالان و نونهالان کشور بودند.

    رقابت های انفرادی قهرمانی خردسالان و نونهالان پسر کشور نیز روز یکشنبه آغاز شد که این مسابقات فردا با شناخت پینگ پنگ بازان برتر این رده سنی به پایان می رسد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خردسالان و نونهالان تهرانی قهرمان کشور شدند"
    1. احمد نظری گفت:

      تبریک به بچه های البرز

    2. حسین عالمی گفت:

      سلام تبریک به بچه های تیم تهران و مربی خوبش، استاد شتایی

    3. رضا علیپور گفت:

      با سلام عرض ارادت خدمت جناب آقای علوی مدیر محترم سایت
      احتراما به استحضار میرساند با تغییراتی که در صفحات سایت خودتون قرار داده اید دیدن مطالب برای ما مشکل شده ونمیتوانیم از این سایت استفاده کنیم.خواهشمند است در صورت امکان با همان مدل قبلی مطالب را بیان کنید.ضمنا در مورد نتایج مسابقات انفرادی خردسالان ونونهالان هنوز مطالبی در سایت مشاهده نشده است خواهشمند است در صورت امکان اطلاع رسانی فرمایید.باتشکر.

      • modir گفت:

        به نام خدا
        جناب علیپور
        باسلام
        احتراما، بازدید از سایت تا ۵۰ هزار تا افزایش پیدا کرده و این یک رکورد تاریخی والبته دست نیافتنی استهرچند که ما دنبال این جور چیزها نیستیم.درحال حاضر دیدن صفحات و مطالب سایت هیچ مشکلی ندارد واز قضا دسترسی به آن بسیار ساده و روان شده است .چنانچه مشکل خاصی هست لطفا با اینجانب تماس بگیرید……..۰۹۱۶۵۰۰۱۲۳۵ باتشکر

    4. نيك خواه محمد گفت:

      تبریک به تیم های تهران و البرز و مرکزی و مازندران و آروزی موفقیت های آتی.


    تازه ترین اخبار