امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۶:۰۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66628
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   با پایان یافتن مسابقات تیمی تنیس روی میز رقابت های نونهالان و خردسالان در قزوین ، در بازی های انفرادی برگزار شده در این دو رده سنی عنوان قهرمانی نصیب تهرانی ها شد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا. ایران ،…

     

    با پایان یافتن مسابقات تیمی تنیس روی میز رقابت های نونهالان و خردسالان در قزوین ، در بازی های انفرادی برگزار شده در این دو رده سنی عنوان قهرمانی نصیب تهرانی ها شد .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا. ایران ، در رقابت های انفرادی خردسالان و در پایان ۵۹ بازی انجام شده و در پیکارهایی جذاب و تماشایی محمد امین صمدی از تهران قهرمان شد و عنوان دوم هم به شایان ملک دین از استان فارس رسید . سینا حکیما از قزوین و مصطفی طاهری از خراسان جنوبی هم موفق به کسب عنوان مشترک سومی شدند .

    در مسابقات انفرادی نونهالان که که با ۵۵ بازی همراه بود نیز رادین خیام از تهران با شکست تمامی رقبای خود بر سکوی قهرمانی ایستاد و مبین علیپور از آذربایجان غربی هم با شایستگی در رده دوم قرار گرفت . در این رده سنی مقام سوم مشترک نصیب علیرضا بابادی وند از خوزستان و محمد حسین پور موسوی از مازندران شد . در مجموع آینده سازان تنیس روی میز ایران در این دوره از بازی ها که به سرداوری علیرضا حجازیان برگزار شد ، خوب درخشیدند و بارقه هایی از امید را بروز دادند .

    نکته گفتنی در مورد این رقابت ها اینکه در ابتکاری تازه ، مسئولان مسابقات برای نخستین بار در حضور مربیان پایه تیم های ملی با دادن هدایایی از چهره های مستعد و آینده ساز تقدیر کردند . سینا حکیما از قزوین در رده خردسالان و پارسا خلیلی از بوشهر در رده نونهالان برگزیدگان مربیان تیم های ملی بودند .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رادین خیام و محمد امین صمدی روی سکوی قهرمانی"
    1. اکبر رستمی گفت:

      رادین و محمدامین دوست داشتنی و خوش تکنیک
      ضمن تبریک ,آرزوی پیروزی های بزرگ تر برای شما دارم .
      جناب آقای تدبیری
      با عرض تبریک ,بی شک آکادمی تدبیری بیشترین سهم را در آموزش این دو قهرمان دارد .

    2. متین محرمی اقدم گفت:

      مبین جان کسب مقام دومی نونهالان را برایت تبریک میگویم بی شک تو بهترینی

    3. مسعود از ماکو گفت:

      مبین جان تو شایسته قهرمانی در این رشته هستی تبریک برای جنابعالی وخانواده ات


    تازه ترین اخبار