امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۲:۰۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6666
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛آقای علی آبادی طی حکمی شاهرخ شهنازی را به سمت رئیس آکادمی ملی المپیک وپاراالمپیک منصوب کرد. این پایگاه افتخار دارد تا همانند سایر اخبار بعنوان اولین سایت خبری وتخصصی در روزهای گذشته این موضوع را رسانه ای نماید. متن حکم آقای شهنازی به این شرح است: بسمه…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛آقای علی آبادی طی حکمی شاهرخ شهنازی را به سمت رئیس آکادمی ملی المپیک وپاراالمپیک منصوب کرد.
    این پایگاه افتخار دارد تا همانند سایر اخبار بعنوان اولین سایت خبری وتخصصی در روزهای گذشته این موضوع را رسانه ای نماید.
    متن حکم آقای شهنازی به این شرح است:
    بسمه تعالی

    جناب آقای مهندس شاهرخ شهنازی
    با سلام و احترام؛

    با عنایت به تجارب گرانهای مدیریتی و توانمندیهای ارزشند علمی و تخصصی آن برادر گرامی و نظر به پیشنهاد اینجانب و تصویب در یکصدو هفتمین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مورخ ۴/۷/۹۰    بدینوسیله جنابعالی را به عنوان رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک منصوب می نمایم.بدیهی است این مرکز علمی و فرهنگی که از اعتبار شایسته داخلی و بین المللی برخودار بوده و خدمات موثری را در عرصه ورزش ارائه نموده است جایگاه مناسیبی برای تحقق بخش مهمی از توسعه علمی ورزش محسوب می شود.
    لذا شایسته است با جلب مشارکت تمام افراد و نهادهای موثر و با برنامه ریزی دقیق، زمینه ارائه خدمات بهتر علمی و فرهنگی را به قهرمانان ،مربیان و دست اندارکان عرصه ورزش را با همکاری دبیر کل کمیته ملی المپیک فراهم آورده و در ارتقا جایگاه علمی و فرهنگی داخلی و بین المللی این مرکز تلاش شایسته داشته باشید.
    امیدوارم با هدایت جنابعالی و همکاری کلیه همکاران و حمایت وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران در این امر مهم موفق باشید .برای جنابعالی توفیق روز افزون الهی مسئلت می نمایم.

    محمد علی آبادی رئس کمیته ملی المپیک

    شایان ذکر است :مراسم تودیع و معارفه حمیدی و شهنازی صبح روز سه شنبه ۱۹ مهرماه و راس ساعت ۹ صبح در سالن جلسات آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "متن حکم شهنازی در سمت رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب .ضمن تبریک به ایشان امیدوارم با استفاده از تجربیات تلخ و شیرین مدریتی گذشته انقدر به ورزش خدمت کنند که من حقیر که ایشان خوب روی من شناخت دارند در اینده به عنوان اخرین و پایین تر ین عضو ورزش به جامعه ورزش این مهم را تبریک بگویم. تشکر


    تازه ترین اخبار