امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۸:۳۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66706
    ارسال خبر چاپ خبر
  • روئین تن،حاجی ئی وپوده برترینهای روز اول مسابقات

    آخرین نتایج مسابقات امید آقایان در اصفهان

    +جدول مسابقات

    مسابقات امید آقایان کشور که با میزبانی استان اصفهان از امروز صبح آغاز شده است با پیشتازی محمد علی روئین تن از فارس ومهرشاد پوده از اصفهان وآرمان حاجی ئی از تهران در حال پیگیری می باشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور] مسابقات امید آقایان کشور که با حضور ۱۳ نفر از برترینهای…

    امید

    مسابقات امید آقایان کشور که با میزبانی استان اصفهان از امروز صبح آغاز شده است با پیشتازی محمد علی روئین تن از فارس ومهرشاد پوده از اصفهان وآرمان حاجی ئی از تهران در حال پیگیری می باشد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور] مسابقات امید آقایان کشور که با حضور ۱۳ نفر از برترینهای این رده سنی به اصفهان در جریان است تا پایان دور هشتم با پیشتازی روئین تن ،پوده و حاجی ئی در حال پیگیری است.

    آرمان حاجی ئی از تهران مهرشاد پوده از اصفهان ومحمد علی روئین تن از فارس هرکدام با هفت پیروزی و یک شکست در صدر جدول قرار داشته و مهرداد دهستانی با ۶برد ودوباخت جایگاه بعدی این مسابقات قرار دارد.

    سجاد حسینی از اصفهان،حمید شمس از البرز،مهدی جلیلی از فارس و متین لطف اله نسبی از کردستان هرکدام با پنج پیروزی و دوباخت در جایگاه بعدی قرار گرفته اند.

    جدول مسابقات تا پایان دور هشتم در ادامه آمده است:

    امید۹۴

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین نتایج مسابقات امید آقایان در اصفهان"
    تازه ترین اخبار