امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۲:۵۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66797
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم:رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ کشور در قم برگزار می‌شود رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از میزبانی این هیئت در برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس روی‌میز پسران قهرمانی کشور خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،محمدقاسم عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد:…

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم:رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ کشور در قم برگزار می‌شود

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از میزبانی این هیئت در برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس روی‌میز پسران قهرمانی کشور خبر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،محمدقاسم عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال برای نخستین‌بار است که میزبانی یک رویداد رسمی تنیس روی‌میز کشور را انجام می‌دهیم، البته قبل از این میزبان اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ رده سنی نونهالان کشور در شهر قم بوده‌ایم.

    وی ادامه داد: بعد از آغاز به کار رسمی خانه تنیس‌ روی‌میز قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر خوشبختانه شرایط بسیار خوبی برای هیئت پینگ‌پنگ استان قم به منظور میزبانی از رقابت‌های مهم کشوری این رشته و همچنین اردوی تیم‌های ملی فراهم شده است.

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم اضافه کرد: قم ظرفیت بسیار خوبی از نظر امکانات و فضای ورزشی برای میزبانی از رقابت‌های مختلف لیگ و قهرمانی کشور و همچنین اردوی تیم‌های ملی تنیس روی‌میز دارد و امیدواریم که همچنان مورد اعتماد فدراسیون پینگ‌پنگ در این زمینه باشیم.

    وی در ادامه از میزبانی قم در برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی پسران باشگاه‌های کشور خبر داد و بیان کرد:‌ تیم‌های شرکت کننده در مسابقات دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور در روزهای بیست‌و‌نهم و سی‌ام شهریورماه سال جاری در شهر مقدس قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

    عموئیان تصریح کرد: با توجه به شرایط خوبی که داریم آمادگی خود را برای میزبانی و برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ پسران کشور به فدراسیون تنیس روی‌میز اعلام کردیم و با توجه به برگزاری موفق یک مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی، شرایط میزبانی این رقابت‌ها در قم فراهم شد.

    وی خاطرنشان کرد: در تابستان سال جاری اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ نونهالان کشورمان در خانه تنیس‌روی میز قم برگزار شد و اکنون این مجموعه مجهز و تازه تاسیس میزبان برگزاری مسابقات دور برگشت دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور خواهد بود.

    عموئیان با بیان اینکه رقابت‌های لیگ دسته اول پسران کشور به میزبانی قم در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود، اضافه کرد:‌ امسال نیز همانند سال‌های قبل پسران و دختران تنیس‌ روی‌میز قم در تمام رده‌ها به مسابقات کشوری اعم از لیگ و قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

    وی تصریح کرد:‌ بازی‌های دور رفت از فصل جدید مسابقات دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان مرداد ماه سال جاری به میزبانی هیئت تنیس روی‌میز استان آذربایجان شرقی و در شهر ارومیه به انجام رسید و تیم قم نیز در این مرحله از رقابت‌ها با ترکیبی از بازیکنان آینده‌دار این رشته با انجام بازی‌های بسیار خوب در جایگاه سوم قرار گرفت.

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم همچنین به ترکیب تیم پسران هیئت قم برای حضور در این مسابقات اشاره کرد و افزود: محمدمهدی اسدی، مهدی معدن‌کم، سیدمحمدامین منتظری و مهدی گنجی نفراتی هستند که برای تیم پسران قم در رده سنی نوجوانان به میدان می‌روند.

    وی در پایان به ترکیب تیم نونهالان قم نیز اشاره کرد و افزود: سیدمحمدمعین منتظری به همراه پویا بیاتی در ترکیب تیم نونهالان قم در این دوره به مصاف حریفان می‌روند، ضمن اینکه ابوالفضل اسدی مسئولیت مربیگری هر دو تیم هیئت قم را در این مسابقات بر عهده دارد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ کشور در قم برگزار می‌شود"
    تازه ترین اخبار