امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۵:۰۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66801
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز از آخرین وضعیت بازیکنان این تیم پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد و گفت: نیما عالمیان به واسطه قهرمانی در بلژیک به نسبت دیگر بازیکنان آماده‎تر است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کاظم مستحقی‌راد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از پنجشنبه…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز از آخرین وضعیت بازیکنان این تیم پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد و گفت: نیما عالمیان به واسطه قهرمانی در بلژیک به نسبت دیگر بازیکنان آماده‎تر است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کاظم مستحقی‌راد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از پنجشنبه گذشته تمرینات تیم ملی تنیس روی میز در کیش آغاز شد، اظهار داشت: بازیکنان روزانه دو جلسه تمرینی در کنار مربی بدنساز و روانشناس برگزار می‌کنند، این مرحله از تمرینات تا عصر دوشنبه ادامه خواهد داشت، سپس به تهران بازمی‌گردیم تا چهارشنبه عازم محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در چین شویم.

    وی با اشاره به تور جهانی بلژیک که با دو قهرمانی برای نمایندگان ایران در بخش انفرادی و دوبل همراه بود، خاطرنشان کرد: حضور در این مسابقات تاثیر مستقیم و بالایی بر وضعیت بازیکنان داشت. با حضور در تور جهانی بلژیک، بازیکنان برای رویارویی با حریفان آسیایی خود خیلی آماده‌تر از قبل شدند؛ اگر چه نتیجه‌گیری در این مسابقات به این بستگی دارد که بعد از مرحله مقدماتی و در صورت صعود به مرحله حذفی با چه قرعه‌ای مواجه شویم.

    مستحقی‌راد با یادآوری اینکه چین، ژاپن، کره جنوبی، چین‌تایپه، هنگ‌کنگ و سنگاپور ۶ کشوری هستند که در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا حضور ندارند و دیدارهایشان را از مرحله حذفی آغاز می‌کنند، یادآور شد: دیدارهای مقدماتی با حضور ۲۵ کشور برگزار می‌شود، ما باید در میان این کشورها جواز حضور در جمع ۸ تیم برتر را بگیریم، صعود به این جمع به قرعه‌ای که بعد از دیدارهای مقدماتی قرعه‌کشی شده نصیب ما خواهد شد، بستگی زیادی دارد.

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: قرعه‌کشی که برای مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شده مربوط به دیدارهای مرحله مقدماتی است، بعد از این مرحله دیدارهای ۱۶ تیم برتر آغاز می‌شود و از اینجا به بعد است که قرعه‌کشی مسابقات تاثیر زیادی در نتیجه‌گیری خواهد داشت. با توجه به آمادگی که از بازیکنان سراغ دارم، اگر با قرعه خوبی مواجه شوند می‌توانند صعود کنند.

    این مربی با یادآوری اینکه ایران در دوره پیشین مسابقات قهرمانی آسیا در رتبه هشتم قرار گرفت، گفت: البته به خاطر میزبانی کره جنوبی، تیم کره شمالی در آن دوره مسابقات حاضر نبود، اما در مسابقات پیش‌رو شرکت خواهد کرد. در حضور این تیم و حریفان دیگری مانند هند، تایلند و اندونزی ما باید بتوانیم به جمع ۸ تیم برسیم و این کاری سخت است.

    مستحقی‌راد با بیان اینکه در میان ۵ بازیکن تیم ملی تنیس روی میز، نیما عالمیان به واسطه عملکرد خوبی که در تور جهانی بلژیک داشت به لحاظ روحی و فنی آماده‌تر از دیگر بازیکنان است، در مورد وضعیت نوشاد و اینکه به نظر می‌رسد وی از آمادگی مطلوب دور شده، گفت: نوشاد بازیکن بزرگی است، هر بازیکنی هم دوران فراز و نشیبی دارد، به نظر من برخلاف آنچه به نظر می‌رسد، نوشاد نه تنها آماده نیست بلکه در قهرمانی تیم دوبل ایران در تور جهانی بلژیک تاثیرگذارتر از برادرش هم بود.

    توضیح مدیر سایت:

    به اذعان  تک تک ملی پوشان و کادر فنی فعلی در مصاحبه ها و گفته ها بهترین تیم ملی تاریخ ایران به مسابقات اعزام خواهد شد واز دیگر سو احمد سعادتمند سرپرست محترم فدراسیون برای تیم ملی سنگ تمام گذاشته است ..از سفریک ماهه اروپا گرفته تا شرکت در سایر مسابقات بین المللی و….

    نباید فراموش کرد  که نوشاد عالمیان حتی در بد بینانه ترین اظهار نظرها همان کسی است که تمام تمرکز وتوجه فدراسیون قبلی به سمت وسوی او متوجه بوده وهرچه باشد در جایگاه ۱۰۰ رنکینگ جهانی است.

    افشین نوروزی هم که شرایط بسیار ایده آلی را سپری میکند وطبق مصاحبه ای که انجام داده از وضعیت بسیار عالی برخوردار است.

    اینکه بعد از گذشت سالها تجربه و هزینه های مکرر برای صعود در جمع هشت تیم برتر آسیا دنبال قرعه خوب یا شانس باشیم  ویا اینکه بنا به هر دلیلی نتوانیم انتظارات منطقی را از این تیم برآورده نماییم را به بعد از مسابقات آسیایی موکول میکنیم و در حال حاضر تنها فکر و ذکرمان را بر موفقیت تیم های ملی کشورمان در مسابقات آسیایی می گذاریم.

    امیدواریم و آرزو میکنیم خبرهای خوشی از خروجی مسابقات آسیایی تایلند منتشر نماییم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وضعیت پینگ‎پنگ‎بازان اعزامی به مسابقات آسیایی تشریح شد"
    1. محمدعلی عباسی گفت:

      سلام
      دوست گلم جناب اقای مستحقی سر مربی محترم بزرگسالان
      برای شما مربی زحمت کش و بچه های تیم ملی از صمیم قلب ارزوی موفقیت می نمایم.


    تازه ترین اخبار