امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۷:۰۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66803
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم دونفره برادران عالمیان با ارتقاء ۴۲ پله ای در تازه ترین رده بندی جهان با یک جهش چشمگیر روبرو شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در تازه ترین رده بندی تیم های دونفره جهان که از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) اعلام شده با جهش چشمگیر ۴۲ پله ای روبرو شده ودر…

    تیم دونفره برادران عالمیان با ارتقاء ۴۲ پله ای در تازه ترین رده بندی جهان با یک جهش چشمگیر روبرو شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در تازه ترین رده بندی تیم های دونفره جهان که از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) اعلام شده با جهش چشمگیر ۴۲ پله ای روبرو شده ودر جایگاه ۳۶ جهان قرار گرفته است.

    درخشش تیم دونفره برادران عالمیان در مسابقات بلژیک وکسب قهرمانی در این مسابقات یکی از دلایل اصلی جهش چشمگیر تیم دونفره کشورمان در رده بندی جهانی محسوب می شود.

    بطور قطع پشتیبانیهای مدیریتی و مالی احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون در این موفقیت با توجه به اردوهای یک ماهه در اروپا وحضور پیوسته در رقابتهای بین المللی اثرمستقیم داشته است.

    تیم دونفره برادران عالمیان در آخرین رده بندی جهان در جایگاه ۷۸ قرار داشت که بعد از درخشش در رقابتهای بین المللی بلژیک با جهشی ۴۲ پله ای روبرو شد ودر پله ۳۶ جهان جای گرفت.

    به نظر می رسد که این مهم در بهترین شرایط زمانی اتفاق افتاده زیرا ملی پوشان کشورمان با روحیه ای مضاعف وبدون هیچ اما واگری وارد بیست و دومین دوره از رقابتهای آسیایی تایلند خواهند شد.

    برای ملی پوشان کشورمان وهمچنین کادرمحترم فنی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم وحداقل انتظارها شنیدن خبرهای خوش از خروجی این مسابقات برای تنیس روی میز کشورمی باشد.

    گفتنی است برخی رسانه ها ارتقاء برادران عالمیان را در رده بندی جهانی راسهوا ۴۹ پله اعلام کرده بودند که عدد۴۲ صحیح می باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ارتقاء۴۲ پله ای تیم دونفره برادران عالمیان در رده بندی جهانی"
    1. میلاد صفائی گفت:

      با سلام. متاسفانه در سایت رسمی فدراسیون این خبر به اشتباه درج شده که امیدوارم تصحیح شود.
      در ضمن این خواندن خبر گربه در سایت رسمی فدراسیون و در حالی تیم ملی در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی است، تعجب کردم.


    تازه ترین اخبار