امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۶:۱۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر : 66968
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جناب دکتر لطفا کمی در باره تفاهم نامه بیمه البرز با فدراسیون تنیس روی میز توضیح دهید؟ باسلام واحترام به خانواده شریف تنیس روی میز ایران.از زمانی که به پیشنهاد اقای سعادتمند سرپرست محترم فدراسیون  بعنوان مسئول کمیته اقتصادی و بازاریابی شدم  شرکتها و منابع مالی مختلف ومتنوعی را هدف گزاری کرده  که تفاهم نامه…

    جناب دکتر لطفا کمی در باره تفاهم نامه بیمه البرز با فدراسیون تنیس روی میز توضیح دهید؟

    باسلام واحترام به خانواده شریف تنیس روی میز ایران.از زمانی که به پیشنهاد اقای سعادتمند سرپرست محترم فدراسیون  بعنوان مسئول کمیته اقتصادی و بازاریابی شدم  شرکتها و منابع مالی مختلف ومتنوعی را هدف گزاری کرده  که تفاهم نامه با بیمه البرز اولین کاری است که آن را آغاز کرده ایم.

    جناب دکتر طبق برخی اخبار اینگونه روایت شده که در این تفاهم نامه صرفا مبلغ چهل میلیون تومان مد نظر قرار گرفته است آیا این خبر را تایید می فرمایید؟

    خیر.اصلا قرار نبود فعلا مبلغی تعیین یا رد و بدل گردد زیرا هدف ما فرا تر از این تعاملات بوده و قصد داریم تا ارتباط گسترده تری با بیمه البرز داشته باشیم.اما با توجه به تفاهمی که فی مابین وجود داشت بیمه البرز هزینه سفر به مسابقات آسیایی تایلند را متقبل گردید واز همه مهمتر ملی پوشان  عزیز کشورمان را به مدت یک سال تحت پوشش خود قرار داد.

    جناب دکتر آیا بیمه البرز به همین سادگی هزینه سفر ملی پوشان کشورمان را عهده دارد شده است وهیچ انتظاری از فدراسیون تنیس روی میز ندارد؟

    البته باید در نظر گرفت که هر سازمان ویا بقولی اسپانسری بطور طبیعی بدنبال منافع مشروع خود بوده و بیمه البرز هم از این امر مستثنی نیست.هرچند طبق گفته های مدیر عامل محترم این شرکت هدف از تفام نامه صرفا یک قرارداد اداری نیست بلکه حمایت از ورزش تنیس روی میز کشور بعنوان یکی از پرطرفدار ترین  رشته های جذاب جهان می باشد.

    انشاالله بلافاصله بعد از برگشت از مسابقات آسیایی برای ادامه همکاریهای گسترده فی مابین با بیمه البرز برنامه ریزی خواهیم کرد که مطمئنا نتیجه آن به نفع رشته تنیس روی میز می باشد.

    آیا در این ارتباط فعلا بیمه البرز را هدف گذاری کرده اید؟

    مطمئنا خیر .همانگونه که قبلا عرض کردم شرکتها و منابع متعددی را از بدو ورود وهمکاری با آقای سعادتمند هدف گذاری کرده و طبق یک برنامه مدون با آنان وارد مذاکره وهمکاری خواهیم شد. در اینجا لازم است عنوان کنم که بدنبال این هستیم که حداقل به مدت یک سال توسط اسپانسر  هیچ مشکلی برای اعزام های برون مرزی خصوصا مسابقات دخلی و جایزه بزرگ و…نداشته باشیم واین رشته با خیال راحت به تمام اهداف خود طبق برنامه از پیش تعیین شده دست یابد.

    باید به  بازیکنان وملی پوشان نوید دهیم که  حداقل تا سال آینده هیچ مشکل مالی پیش روی ما نخواهد بود .

    انشاالله بزودی در این باره اطلاع رسانی گسترده ای خواهیم داشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گفتگو با دکتر سعیدی سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون"
    تازه ترین اخبار