امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۳۸:۰۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۱ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67020
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تونی یو : آمادگی حضور در جام فجر را داریم

    دیدار سعادتمند با دبیرکل کنفدراسیون آسیا

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ایران , در ادامه دیدارهایش با مقامات کنفدراسیون و روسای فدراسیون های حاضر در پاتایا ، پیش از ظهر امروز با دبیرکل کنفدراسیون آسیا و ریس فدراسیون تنیس روی میز هنگ کنگ دیدار کرد . به گزارش  تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ز پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی…

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ایران , در ادامه دیدارهایش با مقامات کنفدراسیون و روسای فدراسیون های حاضر در پاتایا ، پیش از ظهر امروز با دبیرکل کنفدراسیون آسیا و ریس فدراسیون تنیس روی میز هنگ کنگ دیدار کرد .

    به گزارش  تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ز پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران، محور صحبت های احمد سعادتمند با تونی یو در دو بخش بود . ابتدا سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ایران ، از تونی یو در جایگاه دبیرکل آسیا ATTU خواست با توجه به حضور دو دختر ۱۶ سال در ترکیب تیم ملی بانوان با در نظر گرفتن سهمیه برای ایران در طرح توسعه ، زمینه شکوفایی فنی آنان را فراهم سازد و حداقل یک تا دو سهمیه برای ایران در نظر بگیرد.

    بخش دوم هم اختصاص به همکاری های دو جانبه ، اردوهای مشترک و دعوت رسمی از تیم ملی هنگ کنگ برای شرکت در جام فجر داشت. تونی یو در ادامه این دیدار قول داد که درخواست ایران برای حضور دختران جوان را در طرح توسعه بررسی خواهد کرد .

    در مورد شرکت در جام فجر گفت : من نمی دانستم که تورنمنت شما قدمت ۲۴ ساله دارد و حتما با کمال میل تلاش می کنم که تیم ملی هنگ کنگ در جام فجر شرکت کند . در مورد بازی های تدارکاتی هم هر گاه تیم های ملی ایران در مسابقات رسمی در بازی هایی که در منطقه شرق آسیا انجام می شود می توانند بین یک هفته تا ده روز میهمان ما باشند.

    دبیرکل کنفدراسیون آسیا در خصوص همکاری در رده های پایه هم توصیه کرد که فدراسیون ایران نیز به مانند هنگ کنگ در آکادمی شانگهای حضور یابد .

    در بخش پایانی این دیدار گلایه ایران از شیوه غلط مسابقات قهرمانی آسیا مطرح شد و سعادتمند با اشاره به زمان ناکافی پس از مسابقه ایران و کره شمالی و رویارویی با ژاپن اعتراض کرد و ضمن به خطر افتادن سلامتی بازیکنان این موضوع را خلاف منشور المپیک دانست .

    این اعتراض بلافاصله با حمایت چادوری ریس فدراسیون هند که در این دیدار حضور داشت ، همراه شد و او هم گفت : هند هم از این ناحیه ضربه خورد . سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در ادامه افزود : این عدالت نیست که تیم های مطرح جهان با استراحت کافی و در پایان دور مقدماتی با تیم های خسته که دیگر نای بازی کردن را ندارند ، روبرو شوند .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دیدار سعادتمند با دبیرکل کنفدراسیون آسیا"
    تازه ترین اخبار