امروز: دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۲۱:۲۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67254
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیر کل تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز خواستار همکاری لازم درخصوص حضور سرباز قهرمان ها در تیم پدافند هوایی هستیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سرهنگ محمد صانعی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: طبق قوانین جاری در ستاد کل تربیت بدنی نیروهای مسلح، سرباز…

    irib

    مدیر کل تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز خواستار همکاری لازم درخصوص حضور سرباز قهرمان ها در تیم پدافند هوایی هستیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سرهنگ محمد صانعی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: طبق قوانین جاری در ستاد کل تربیت بدنی نیروهای مسلح، سرباز قهرمان ها باید در تیم های نظامی فعالیت داشته باشند و طبق این قانون ورزشکاران واجد شرایط در رشته تنیس روی میز موظف به حضور و فعالیت در تیم پدافند هوایی هستند.
    وی گفت: در حال حاضر سه سرباز قهرمان در این رشته حضور دارند (نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و پوریا عمرانی) که طبق قوانین دو نفر از آنها راهی تیم پدافند شدند و نفر سوم به تیمی می پیوندد که ما تعیین می کنیم.

    صانعی افزود: حضور سرباز قهرمان ها در تیم های نظامی برخلاف آیین نامه فدراسیون نیست. در آیین نامه فدراسیون تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و فدراسیون خرید بازیکن خارجی را آزاد اعلام کرده است.

    تیم ها می توانند با خریداری بازیکنان خارجی برای قهرمان کردن تیم های خود گام های خوبی بردارند.

    وی با بیان اینکه هزینه های برگزاری مسابقات تنیس روی میز زیاد و تعداد بازیکنان خوب در آن کم است گفت: تیم های نظامی استقبال زیادی برای فعالیت در این رشته نمی کنند و بیشتر در رشته های کشتی، جودو و تکواندو حضور دارند. بنابراین از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز درخواست می کنم تا همکاری های لازم را برای حضور و فعالیت تیم تنیس روی میز پدافند هوایی در لیگ برتر داشته باشند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قرارگاه پدافندهوایی خاتم: خواستار سرباز قهرمانها درتیم پدافند هستیم"
    تازه ترین اخبار