امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۴:۲۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67407
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دور رفت لیگ دسته یک نونهالان و نوجوانان باشگاههای کشور با حضور ۶ تیم در بندرعباس برگزار شد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این رقابت ها که قرار بود با حضور ۸ تیم برگزار شود با انصراف تیم های فارس و آذربایجان غربی با شرکت ۶ تیم به میزبانی تایدواتر بندرعباس و با…

    دور رفت لیگ دسته یک نونهالان و نوجوانان باشگاههای کشور با حضور ۶ تیم در بندرعباس برگزار شد .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این رقابت ها که قرار بود با حضور ۸ تیم برگزار شود با انصراف تیم های فارس و آذربایجان غربی با شرکت ۶ تیم به میزبانی تایدواتر بندرعباس و با سرداوری داریوش ضرغامپور برگزار شد .

    در پایان این مرحله از مسابقات هیئت کرمانشاه موفق شد با پیروزی مقابل تیم های حاضر با کسب ۱۰ امتیاز در صدر قرار بگیرد . مناطق نفتخیز جنوب با ۹ امتیاز در مکان دوم ایستاد و تیم میزبان تایدواتر بندرعباس در رده سوم قرار گرفت .

    تیم های دیزل مولد کاشان با ۷ امتیاز ، نفت آبادان با ۶ امتیاز و هیئت قم با ۵ امتیاز رده های چهارم تا ششم را بدست آوردند .

    دور برگشت این مسابقات ۲۵ آبان در کرمانشاه برگزار می شود و در نهایت دو تیم نخست به دسته برتر پیکارهای نونهالان و نوجوانان باشگاههای کشور راه پیدا می کنند .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صدرنشینی هیئت کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته یک نونهالان و نوجوانان کشور"
    1. رضا علیپور گفت:

      بنام خدا
      موفقیت تیم کرمانشاه را به مربیان وبازیکنان ومسؤلان این تیم تبریک گفته وامیدوارم که موفقیتهای این تیم یکدست که همواره با پشتیبانی عالی مربیان ومسؤولان پرتلاش این تیم همراه است تداوم داشته باشد..وتاسف از اینکه بازیکنان خوب آذربایجانغربی که در دوره قبلی بازیهای خوبی رو انجام داده بودن ودر هر دوره تیم دوم گروه بودند نتونستند این بازیها رو ادامه بدهند( به چه دلیلی؟.)

    2. جهانفرکرمانشاه گفت:

      سلام وتبریک به مسئولین ومربیان ونیزبازیکنان خوب تیم هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه خدا قوت وخسته نباشید.

    3. جهانفرکرمانشاه گفت:

      با سلام وتشکر از آقای علیپور واقعا جای خالی تیم بسیار خوب ارومیه با بازیکنان توانمند و بااخلاقش محسوس بود


    تازه ترین اخبار