امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۷:۱۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67416
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست فدراسیون پینگ پنگ می گوید وزارت ورزش دنبال دمکراسی در مجمع انتخابات است. او می گوید بعید است وزارت ورزش برای حمایت از کاندیدای خودش، برگزاری مجمع را به تاخیر انداخته باشد و به فکر ثبت نام مجدد باشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سرویس پینگ پنگ اسپورت تی…

    سرپرست فدراسیون پینگ پنگ می گوید وزارت ورزش دنبال دمکراسی در مجمع انتخابات است. او می گوید بعید است وزارت ورزش برای حمایت از کاندیدای خودش، برگزاری مجمع را به تاخیر انداخته باشد و به فکر ثبت نام مجدد باشد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سرویس پینگ پنگ اسپورت تی وی ، نزدیک به یک سال از ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون پینگ پنگ می گذرد اما هنوز زمان برگزاری مجمع این فدراسیون معلوم نیست . گفته می شود گزینه وزارت ورزش احمد سعادتمند، سرپرست فعلی فدراسیون است. وزارت روی هیچکدام از کاندیداها نظری ندارد به همین دلیل ثبت نام مجدد از کاندیدها شاید انجام شود. دلیل تاخیر هم همین است. سعادتمند اگرچه این مسائل را بعید می داند اما می گوید من سرباز این نظام هستم و هر کجایی که تشخیص بدهند کارم را انجام می دهم.

    – آقای سعادتمند زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون پینگ پنگ خیلی طولانی شده. فدر اسیون هایی که بعد از پینگ پنگ ثبت نام کرده بودند انتخابات شان برگزار شده است. فکر می کنید دلیل طولانی شدن مجمع چیست؟

    به عنوان سرپرست با تمام وجود کارهایم را دارم در فدراسیون انجام می دهم. همه کارها با کمک خدا به خوبی پیش می رود و جامعه پینگ پنگ به وفاق خوبی رسیده است. در خصوص انتخابات تصمیم گیرنده من نیستم. منتظر دستور وزارت ورزش هستم. به محض اینکه ابلاغ شود از فدراسیون می روم. هرگونه سیاستی را وزارت ورزش اجرا کند به نفع ورزش است. عزیزانی که در وزارت ورزش هستند همه سیاست های که اعمال می کنند به نفع ورزش است.

    -گفته می شود وزارت ورزش روی هیچ کدام از کاندیداهایی که برای ریاست فدراسیون پینگ پنگ ثبت نام کرده اند نظری ندارد.

    من این چیزها را از شما می شنوم. همه کاندیداها محترم و همه عزیزان از فرهیختگان هستند و جایگاه خودشان را دارند.

    -اما در یکی از برنامه های رادیویی که شما هم میهمان آن برنامه بودید، آقای احتشام زاده گفته که وزارت روی شما نظر دارد و می خواهد دوباره برای ریاست فدراسیون ثبت نام انجام شود.

    اتفاقا در آن برنامه که دو ساعت و نیم طول کشید در مورد موضوعات مختلفی بحث شد. آقای احتشام زاده نگفتند وزارت می خواهد این کار را انجام بدهد. او گفت وزارت می تواند ثبت نام مجدد برای مجمع داشته باشد. لطفا همین را که می گویم بنویسید و از خود آقای احتشام زاده هم نظرشان را بپرسید.

    – ثبت نام مجدد از کاندیداهای ریاست فدراسیون پینگ پنگ مغایرتی با قوانین ندارد؟

    اگر از زمان ثبت نام ۶ ماه بگذرد می شود دوباره ثبت نام از کاندیدا ها انجام شود.

    -می خواهید بگویید الان که نزدیک یک سال از ثبت نام کاندیداهای پینگ پنگ می گذرد، منعی از نظر قانونی برای ابطال ثبت نام گذشته و ثبت نام مجدد وجود ندارد؟
    اواخر آذر ماه سال گذشته بود که ثبت نام انجام شد. نزدیک به ۱۰ ، ۱۱ ماه می گذرد. در گذشته ها داشتیم. الان دقیقا یادم نیست اگر سرچ کنید مشخص می شود.

    – گفته می شود به یکی از کاندیداها قول هایی داده شده و گفته اند که انصراف دهد چون وزارت ورزش برای ریاست این فدراسیون روی شما نظردارد.

    مدیران ارشد وزارت ورزش همه ورزشی و حتی پینگ پنگی هستند. بعید می دانم وزارت این کار را بکند. وزارت خیلی به این مسائل ورود نمی کند و سعی دارد دمکراسی برقرار باشد. در خیلی از انتخابات رایی در آمده که هیچکس فکرش را نمی کرده است.

    – نظر خود شما برای ریاست فدراسیون پینگ پنگ چیست؟

    من سرباز این نظام هستم و هر کجایی که تشخیص بدهند کارم را انجام می دهم

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سعادتمند: وزارت ورزش دنبال دمکراسی در انتخابات پینگ پنگ است"
    1. امیر عمیدی گفت:

      با سلام مگر بجز وزارت ورزش کسی و یا ارگانی میتواند در روند دمکراسی انتخابات تاثیر بگذارد.


    تازه ترین اخبار