امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۲:۵۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67464
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرویس پینگ پنگ اسپورت تی وی -بهنام حبیب زاده یکی از ۱۶ کاندیدایی است که برای ریاست فدراسیون پینگ پنگ ثبت نام کرده. او در باره به تاخیر افتادن مجمع انتخابات معتقد است فدراسیون دارد قانون گریزی می کند در حالی که همواره داعیه اش قانونمداری بوده است. حبیب زاده می گوید در چین شرایطی…

    حبیب زاده

    سرویس پینگ پنگ اسپورت تی وی -بهنام حبیب زاده یکی از ۱۶ کاندیدایی است که برای ریاست فدراسیون پینگ پنگ ثبت نام کرده. او در باره به تاخیر افتادن مجمع انتخابات معتقد است فدراسیون دارد قانون گریزی می کند در حالی که همواره داعیه اش قانونمداری بوده است. حبیب زاده می گوید در چین شرایطی پشت پرده هایی بوجود می آید که وزارت عمدا انتخابات را برگزار نمی کند و دنبال فرد خاصی است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از  سرویس پینگ پنگ اسپورت تی وی – بهنام حبیب زاده که عنوان قهرمان کشوری در این رشته را هم دارد، سالها به عنوان رییس در هیات پینگ پنگ اردبیل مسوولیت داشته است. او در باره برگزار نشدن مجمع و شرایط این روزهای پینگ پنگ ایران و همچین صحبت های اخیر سعادتمند توضیح داده است.

    داعیه قانونمداری وزارت ورزش

    حبیب زاده با انتقاد از وزارت ورزش می گوید: به نظر من شرایط مناسبی نیست. وزارت همواره داعیه اش قانون مداری است؛ اینکه به قانون و اجرای آن احترام می گذارد. مطابق قانون وقتی ثبت نام می شود ظرف ۶ ماه باید مقدمات کار انجام شود تا انتخابات برگزار شود. امروز نزدیک به ۱۰ ماه از ثبت نام کاندیداها می گذرد اما هنوز این کار محقق نشده است.

    نابسامانی در پینگ پنگ

    او این اتفاقات و بلاتکلیفی را به ضرر اهالی پینگ پنگ می داند: شرایط موجود وضعیت نابسامانی برای فدراسیون و جامعه پینگ پنگ بوجود آورده است. هیات های ورزشی سرگردان هستند. استان ها باید دورنمای شان برنامه بلند مدت و کوتاه مدت باشد و روسای هیات ها به نوعی باید چتر حمایتی فدراسیون را روی سرشان داشته باشند اما با این وضعیت هیچ چیز در فدراسیون مشخص نیست. همه اینها باعث بلاتکلیفی، دلسردی و بی انگیزه گی در هیات ها و جامعه پینگ پنگ شده است.

    قانون گریزی و حمایت از یک فرد خاص

    خیلی از فدراسیون که دیرتر از پینگ پنگ کار ثبت نام را شروع کرده بودند، مجمع شان برگزارشده. گفته می شود وزارت می خواهد گزینه خودش در این فدراسیون رییس شود و روی نفرات ثبت نام شده نظری ندارد. رییس پیشین هیات پینگ پنگ اردبیل از قانون گریزی وزارت ورزش در این باره می گوید: وقتی وزارت داعیه قانونمداری دارد ولی عمل نمی کند یعنی اینکه صرفا حرف می زنند و درعمل قانون گریزی دارند. این وضعیت شائبه هایی را هم به وجود آورده که این عمل عمدی است و وزارت به دنبال افراد خاصی است. اینها شائبه هایی است که به وجود آمده است.

    فقط سعادتمند سرباز نظام است، ۱۶ کاندیدا چه؟

    گفته می شود وزارت روی نام احمد سعادتمند سرپرست فعلی فدراسیون نظر دارد برای همین می خواهد دوباره ثبت نام تکرار شود. کاندیدای ریاست فدراسیون پینگ پنگ با اشاره به آخرین صحبت های سرپرست فدراسیون، می گوید: الان فدراسیون با سرپرست اداره می شود و سرپرست محترم به نوعی مایل است همین شرایط ادامه پیدا کند. ایشان در مصاحبه ای گفته اند دموکراسی در انتخابات حاکم است. من سرباز نظام هستم و هر جا بگویند خدمت می کنم. امکان ثبت نام دوباره هم وجود دارد. باید بگویم اگر ایشان سرباز است ، ۱۶ نفر دیگر که به عنوان سرباز اعلام وجود کرده اند، چه می شود. همه آنها هم طبق قانون ثبت نام کرده و تایید صلاحیت شده اند. عموما هم به جز چند نفر، همگی سابقه مسوولیت در هیات های پینگ پنگ، دبیر و رییس فدراسیون را دارند و اهل جامعه ورزشی و علمی هستند.

    برگزار نشدن مجمع عمدی است

    وقتی آقای سعادتمند این طورصحبت می کند؛ به جامعه این موضوع را القا می کند که شاید عمدی وجود دارد. شاید در پشت پرده برنامه هایی وجود دارد تا افراد خاصی بیایند. همه اینها شائبه هایی است که وجود دارد.

    مشکل وزارت ورزش با متخصصان و فاصله با دمکراسی

    مشکل ما گریز از قانون است. اینجاست که رشته پینگ پنگ ضرر می کند. فکر می کنم وزارت دنبال خواسته هایی است که عملا با دموکراسی فاصله خیلی دوری دارد. درنهایت جامعه پینگ پنگ ضرر می کند. سرگردانی و بی نظمی و عدم نظارت به وجود می آید. وقتی قاعده بازی را به هم می زنیم، شائبه ها ملموس می شود. وزیر ورزش می گوید باید از افراد متخصص استفاده کرد. آیا غیر از این افراد، افراد دیگری هم هستند. من عضو کوچکی از این ۱۶ نفر هستم که سالها به عنوان رییس هیات کار کرده ام. بقیه کاندیداها هم مسوولیت هایی در هیات ها و فدراسیون داشته اند. این افراد بیشتر از هر کسی می توانند در فدراسیون پینگ پنگ سکانداری کنند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاندیدای ریاست پینگ پنگ: وزارت داعیه قانونمداری دارد- سعادتمند سرباز نظام است؟"
    1. احمد بیدل گفت:

      آقای دکتر دست مریزاد بسیار منطقی و فهیمانه حق مطلب را ادا فرموده اید.


    تازه ترین اخبار