امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۹:۱۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67481
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سایت فدراسیون تنیس روی میز در گافی آشکار، رزومه دوران بازیگری  مربی کره شمالی را بجای مبحث مهم مربیگری نامبرده رسانه ای کرد! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، بعد از اینکه بازیکنان تیم کره شمالی با تاخیر وارد ایران شدندکه مسئولین فدراسیون ظاهرا بصورت مشروط با ادامه کار آنان موافقت کرد، کارشناسان تنیس…

    federasian

    سایت فدراسیون تنیس روی میز در گافی آشکار، رزومه دوران بازیگری  مربی کره شمالی را بجای مبحث مهم مربیگری نامبرده رسانه ای کرد!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، بعد از اینکه بازیکنان تیم کره شمالی با تاخیر وارد ایران شدندکه مسئولین فدراسیون ظاهرا بصورت مشروط با ادامه کار آنان موافقت کرد، کارشناسان تنیس روی میز با بررسی  وانتشار اسامی این بازیکنان متوجه شدند که هیچکدام از این بازیکنان حتی در رده بندی جهانی حضور نداشته وبا تحلیل هایی مشخص کردند که باتوجه به پیروزی ایران برکره شمالی و جایگاه برتر ایران از این کشور در رنکینگ تیمی جهان به نظر می رسد که باید برای پیشرفت تنیس روی میز کشور از سایر کشورهای قوی تر استفاده نماییم.

    حال سایت فدراسیون تنیس روی میز که محلی برای تشکر وتقدیر تبدیل شده است و بارفنی وتحلیلی در آن به چشم نمی خورد بجای بررسی کارشناسانه در باره وضعیت بازیکنان و مربیان کره شمالی که در ایران هستند ، تنها رزومه مربی این  تیم را منتشر کرده که دقیقا هیچ ارتباطی با بحث وموضوع مهم مربیگری ندارد و  گویا اشتباها تنها به انتشار رزومه مربیگری یکی از نفرات اقدام کرده است که البته این بخش نیز در نوع خود جالب و شنیدنی است.

    این مربی کره شمالی در سال ۲۲ سال پیش یعنی در سال ۱۹۹۳ در مسابقات بین المللی حضور داشته است که هیچ ربطی به حوزه مربیگری این مربی ندارد.

     آیا کسی از روزمه دوران بازیگری این مربی  که از قضا در ۲۲ سال پیش اتفاق افتاده به خوب بودن مربیگری این مربی کره ای  پی برده است؟

    بالاخره در طی بیست و چند سال حتما باید بدانیم چند بازیکن و در چه سطحی پرورش داده است؟

    افکار عمومی انتظار داشتند که حداقل به جای این رزومه اشتباه وغیر کارشناسی، شاگردان این مربی وجایگاه این شاگردان به نسبت بازیکنان ایران بررسی ویا اطلاع رسانی شود .

    در زیر عینا رزومه این مربی کره ای که در سایت فدراسیون منتشر شده آمده است  ….برداشت با شما!!

    رزومه

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گاف جدیدسایت فدراسیون در ارتباط با مربی کره ای"
    1. modir گفت:

      به نام خدا
      باسلام
      احتراماف باستحضار می رساند که منظور از سایت فدراسیون خدای نکرده مسئول محترم این سایت(شخصیت مومن و اخلاق مدار جناب اقای طلا) نمی باشد زیرا این شخصیت مومن و بااخلاق صرفا موظف به انجام امورات این سایت بوده که از طریق نیروهای بالادستی ارسال میگردد.
      باتشکر

      • طلا گفت:

        سلام و عرض ادب
        جناب آقای علوی ممنون از لطف جناب عالی نسبت به این جانب باید به اطلاع برسانم از روز چهارشنبه ۱۵ مهرماه در اعتراض به مدیریت فدراسیون و رفتارهای ناصحیح شخص سرپرست فدراسیون علی رغم میل باطنی استعفای خود را تقدیم کردم و از جامعه شریف پینگ پنگ جدا شدم، طی یک هفته گذشته نیز صرفا به انجام امور معوقه پرداختم و هیچ گونه خبری را که عمدتا فرمایشی بود بر روی سایت فدراسیون درج نکردم.
        روز ۲۲ مهرماه هم آخرین روز حضور رسمی این جانب در فدراسیون بود. در تمام طول مدت حضورم در این رشته سعی کردم مفید باشم و خدمتی هرچند کوچک به این رشته و کشور داشته باشم. لازم میدانم در پایان از لطف اهالی پینگ پنگ که در این مدت شامل حال من شد و همیشه به من لطف داشتند سپاسگزاری کنم.

        با آرزوی موفقیت برای شما و جامعه شریف پینگ پنگ

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب آقای طلا
      باسلام
      احتراما، باستحضار می رساند که حضرتعالی انسانی اهل حلال وحرام وخداشناس واز خانواده ای مومن و متشخص هستید واینها فقط بخشی از محسنات حضرتعالی می باشد. به یاد دارم در زمانی که قرار بود حضرتعالی را نیز با یکی از تیمها به خارج از کشور اعزام نمایند با مناعت طبع انصراف دادید ودلیل آن را اینگونه بیان کردید که این سفر برای من اسراف است!وحق اهالی شریف تنیس روی میز است.
      خانواده شریف تنیس روی میز هرگز نام و یاد وخوبیها ودر نهایت بزرگ منشی حضرتعالی را فراموش نخواهند نمود.
      زنده و پاینده باشید.

    3. محمد عموییان گفت:

      سلام و عرض تشکر از زحمات آقای طلا برای سایت فدراسیون ای کاش آقای سعادتمند دلایل استعفا ایشان را بررسی میکردند و نمیگذاشتند نیروی که بی حاشیه در فدراسیون کار میکرد برود.

    4. امیر عمیدی گفت:

      با سلام لطفا بررسی بفرمایید ایشون درجه سه مربیگری یا همان مانول ۱ فدراسیون بین المللی را دارند؟ اصلا درجه مربیگری و رزومه ایشان چیست و در سطحی مربیگری نموده اند و شاگردان ایشون در چه سطحی هستند.


    تازه ترین اخبار