امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۲:۱۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6749
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیات تنیس روی میز استان اصفهان گفت: تا زمانی که حکم سموعی صادر نشود تغییر اساسی در مدیریت هیات صورت نمی گیرد، فدراسیون مخالف تصمیم اداره کل نیست اما اعلام کرده که منتظر بازگشت سموعی می ماند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ اتفاقاتی که دو ماه پیش در باشگاه ذوب آهن رخ داد تنها…

    دبیر هیات تنیس روی میز استان اصفهان گفت: تا زمانی که حکم سموعی صادر نشود تغییر اساسی در مدیریت هیات صورت نمی گیرد، فدراسیون مخالف تصمیم اداره کل نیست اما اعلام کرده که منتظر بازگشت سموعی می ماند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ اتفاقاتی که دو ماه پیش در باشگاه ذوب آهن رخ داد تنها این باشگاه را تحت الشعاع خود قرار نداد، آتش این اتفاق و بازداشت فرشته سموعی هم دامن هیات تنیس روی میز استان را گرفت و هم دامن تیم ملی بانوان را.
    هیات بدون رئیس و از دست دادن خانه تنیس روی میز:
    حدود یک ماه هیات تنیس روی میز استان بدون رئیس اداره شد تا بالاخره اداره کل تربیت بدنی تصمیم گرفت برای این هیات سرپرست انتخاب کند. اما در همین حین اتفاقات دیگری نیز در این هیات رخ داد و آن واگذاری خانه تنیس روی میز استان به هیات شهرستان اصفهان بود.
    به طوری که هیات استان به عنوان اصلی ترین متولی تنیس روی میز اختیار استفاده از این محل را از دست داد.
    رفتن سموعی، انتخاب معاون توسعه ورزش اداره کل تربیت بدنی استان به عنوان سرپرست هیات و واگذاری خانه تنیس روی میز استان به هیات شهرستان اصفهان تقریبا همزمان شد. این اتفاق برای اهالی هیات استان قابل قبول نبود و اعتراض خود را در جلساتی پیاپی به استحضار مدیرکل تربیت بدنی استان رساندند.
    من هم در جریان این واگذاری نبودم!
    احمد احسانی دبیر هیات تنیس روی میز استان که یکی از مهم ترین نگرانی هایش بعد از رفتن سموعی از دست دادن خانه تنیس روی میز است در این باره به ایمنا گفت: این اتفاق همزمان با رفتن سموعی رخ داد. حتی خود من در جریان نبودم و هیچ صحبتی با من نشد. نمی خواهم بگویم بحث
    اذیت کردن بوده است اما اتفاقاتی در حال رخ دادن است که به نفع تنیس روی میز استان نیست. دیشب جلسه ای در همین ارتباط با خدابخش داشتیم و اعلام کرد تا امروز و فردا تکلیف مشخص می شود. فقط امیدوارم تصمیمی که می گیرد به ضرر تنیس روی میز استان نباشد.
    فدراسیون منتظر بازگشت سموعی است!
    احسانی در خصوص تغییر و تحولات در رأس مدیریت هیات هم گفت: اداره کل نیکوکار را به فدراسیون معرفی کرد اما آن طور که من از تصمیمات فدراسیون اطلاع دارم دبیر و رئیس متفق القول می خواهند فعلا تغییری صورت نگیرد. فدراسیون اعلام کرد که هنوز حکم سموعی صادر نشده است و حتی احتمال تبرئه شدن وی نیز می رود. به همین دلیل قرار است فعلا دست نگهدارند تا همه چیز در مورد وی مشخص شود. در حقیقت همکاری ۲۵ ساله سموعی با فدراسیون موحب شده تا با تغییر در هیات مخالفت کنند.
    شاید سموعی تبرئه شود!
    وی در مورد معرفی چند گزینه برای ریاست هیات از سوی فدراسیون گفت: فدراسیون تصمیمی در این مورد نگرفته است و البته بحث مخالفت با نیکوکار نیز مطرح نیست. اداره کل با نظر موافق فدراسیون وی را معرفی کرده اما همچنان فدراسیون گفت فعلا صبر کنید تا حکم سموعی صادر شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احمد احسانی:فدراسیون منتظر بازگشت سموعی است، شاید او تبرئه شود"
    1. صادرپور گفت:

      انشاء… ایشان تبرئه شود و به کار خود در هیئت استان اصفهان ادامه دهد و با تجاربی که ایشان دارد باعث پیشرفت آن هیئت گردد.

    2. فهیمه گفت:

      با سلام .
      تشکر فراوان از مدیریت این سایت جناب اقای علوی
      ارزومندیم که این قانون شکنی ها و بی عدالتی ها ازجامعه ورزش بالا خص در تنیس روی میز از بین برود.
      با توجه به اینکه سالن تنیس روی میزی که در اصفهان به نام اختصاصی خانه پینگ پنگ مطرح است فقط و فقط در اختیار باشگاه ذوب اهن بوده و هرگاه فردی در این سالن جهت تمرین مراجعه کرده از تمرین این فرد جلوگیری کرده و دعوت به تمرین خصوصی میکرده و از او خواسته که قبل از ورود به سالن جهت دریافت وجه اقدام نماید .در حالی که هیچ پایه و ریشه سازی در این رشته انجام نمی شدو همه بازیکنان از شهرستانها (شاهین شهر وکاشان…)و در قسمت اقایان هم در هیچ رده سنی مطرح نیستیم.
      خوشحالیم با درایت مدیر کل تربیت بدنی این سالن که برای شهر اصفهان ساخته شده است به مردم واگذار شد که در ان قهرمانان پرورش یابند.
      مدیر محترم سایت را دعوت میکنم مطالب امروز اصفهان زیبا را که در رابطه با این رشته است را روی این سایت منعکس نمایند تا واقعیات روشن شود.
      با تشکر .

    3. دهفانی گفت:

      سلام
      خوشحالم از این تغییر و تحولاتی که در پینگ پنگ اصفهان روی داد.
      در اینجا جا دارد که ممنون دار مدیر کل تربیت بدنی جناب اقای دکتر خدابخش باشیم.
      سپاسگذارم از مدیریت سایت.

    4. حسن گفت:

      سلام و عرض ادب.لطفا رئیس و دبیر فدراسیون خودشان مستقیما اعلام نظر فرمایند ایا موارد فوقالا شاره را تایید می کنند.

    5. مهدی گفت:

      ضمن عرض سلام و تشکر و خسته نباشید حضور مدیریت محترم این سایت آقای علوی
      آقای احسانی باید یک مسئله را روشن کنیم که خانه تنیس روی میز متعلق به ورزشکاران و جامعه تنیس روی میز اصفهان است نه شما و هیاتتون !!!! نمی دونم شاید هم آقای شیران ( مدیر کل تربیت بدنی اسبق استان و جزو هیات رئیسه اسبق ذوب آهن ) سند این سالن را به نام شما واگذار کردن ؟ حالا که اداره کل و سرپرست میات سالن را به شهرستان تحویل دادن شما اینطور دارین دست و پا میزنین و به هر کاری دست میزنین . البته خوب حق دارین چون تمام اعتبار(اگه داشتین)و منافعتون(فروش چوب و رویه و لوازم باترفلای) را از دست داده میبینین ولی بخدا هیات جدید نمی خواهد شما را دور بیندازد . شما اینقدر دور خودتون تار تنیدید که هیچ جا و هیچ کسی را نمی بینین و فقط به اما و اگرها دل خوش کردین . آقای احسانی بهتره بیاین و رو راست و مرد و مردونه وسط سالن اعلام کنین که اشتباه کردین و میخواید جبران کنین البته به این راحتی ها نه میتونین و نه خواهید تونست . چرا ؟ چون شما با کارهایی که انجام دادین وهنوزم دارین ادامه میدین و دست از اشتباهاتتون بر نمیدارین هیچوقت این اشتباهاتی که به بازیکنان و جامعه ورزش تنیس روی میز اصفهان و ایران وارد کردین از خاطرشون پاک نخواهد شد و ازشما به بدی یاد میشه.
      من به عنوان یه برادر بهتون پیشنهاد میدم بهتره انسان تو ورزش تا آبرو داره با افتخار کنار بره در مورد خانم سموعی هم باید بگم که امیدواریم که ایشون هم زودتر از این مخمسه خارج بشن چون ایشون هم از جامعه تنیس روی میزه و برای جامعه تنیس روی میز این مسئله یه افتضاحه که رئیس هیاتش ….. باشه در ضمن با فرافکنی و شستشوی فکری جوانان و نوجوانانی که از هیچ جای این کشور و قوانین جزاییش اطلاعی ندارن فکر نمیکنی خیانتی به مراتب بزرگتر از خیانتهایی که قبلا انجام داده بودی را داری مرتکب میشی ؟
      تو بعدا در پیشگاه خداوند باید جوابگوی تمامی این خیانتها باشی .
      کسی که با دروغ و فریبکاری و دورنگی روی کار میاد باید هم با بی آبرویی دور انداخته بشه . (خرید آرا شهرستانها با دادن رشوه و سکه در شب قبل از انتخابات) . من تو روزنامه خوندم خانم سموعی مصاحبه کرده بود من با اکثر آرا انتخاب شدم اما حالا میبینیم با حداکثر آراء حق تعالی و به فضاحت رفت .
      خداحافظ سموعی — خداحافظ احسانی و هیات دورو و منافع پرست و میز دوست

    6. سعید گفت:

      با سلام و احترام خدمت مدیریت سایت جناب آقای علوی
      من از فدراسیون خواستار جوابگویی هستم (رئیس و دبیر ). باید روشن بشه که آیا با تربیت بدنی استان اصفهان همسو هستن یا مقابل هم هستن . با تشکر

    7. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.به عنوان عضو کوچک خانواده ورزش تقاضا میکنم حرمت ورزش حفظ شود مشگلات همیشه وجود دارد بهترین راه برای رفع معضلات گفتمان صحیح و خدا پسندانه است همه ما و انسانها غفلتهایی را داریم مطلق همه چیز فقط خداوند قادر متعال است متوجه باشیم.تشکر.

    8. مرده خسته گفت:

      دار مکافات در همین دنیاست!

    9. عباس گفت:

      سلام
      من از اقای احسانی تقاضایی دارم:
      اقای احسانی اگر واقعا نگران وضعیت پینگ پنگ اصفهانی باید بیای جلو و با صداقت تمام اشتباهاتی را که تا کنون کردی بپذیری و بعد از ان با تمام وجود و صداقت تمام و روراستی با جامعه ورزش اگر واقعا هدف به کمک داری کمک به پینگ پنگ اصفهان کنی.

    10. امیر عمیدی گفت:

      با سلام فکر نکنم هیچ انسان ازاده ای از گرفتاری دیگران شاد باشد.بر اساس مصوبه هیات محترم وزیران در اساسنامه مصوب فدراسیونها و هیاتهای ورزشی اگر رییس هیاتی یکماه غیبت غیر مجاز داشته باشد مدیر کل تربیت بدنی میتواند از ریاست مجمع درخواست تعیین سرپرست نماید. اینجانب و فدراسیون نه تنها با جناب اقای نیکوکار مشکلی نداریم بلکه ایشان را فرد شایسته و لایقی حتی برای پستهای بالاتر میدانیم.تعیین اقای مولایی معاونت اداره کل صرفا برای ایجاد وفاق و همدلی و پایان دو دستگی است که ریشه پینگ پنگ را دارد می خشکاند.انشاالله ایشان بتوانند با درایت ومدیریت مقدمات تشکیل جلسه مجمع را فراهم و کاندیداها با ارائه برنامه هاو در یک فضای کاملا دمکراتیک شرکت نماید.در خاتمه ضمن ارزوی استخلاص هر چه سریعتر خانم سموعی و ارزوی برگشت به خانواده مجددا از عزیزان استدعا دارم در همه حال مراعات شان انسانی و ادب را سرلوحه کارشان قرار دهند که هر چه میکشیم از بی اخلاقی هاست

    11. حسن گفت:

      سلام و عرض ادب . تشکر از آقای عمیدی

    12. فتحی گفت:

      با سلام.
      این تصمیم غیر ورزشی است و باعث ناهنجاری در اصفهان میگردد.

    13. محسن گفت:

      خدا را شکر از خانم سموعی رفع اتهام شد و امیدوارم ایشان با قدرت بیشتری در ورزش به خصوص ورزش بانوان فعالیت مستمر داشته باشد

    14. مهدی گفت:

      با سلام و عرض ادب حضور مدیر محترم سایت و نیز عرض تسلیت بمناسبت دهه محرم و تاسوعاوعاشورای حسینی
      من خیلی خوشحالم که خانم سموعی هم به آغوش خانواده محترمشان بازگشتند ولی نظر من اینست که کسی که چندین ماه در زندان بسر میبردند بی اتهام نیستند و در هیچکجای این کشور کسی را بدون دلیل و بی اتهام به زندان نمی اندازند پس بهتر آنست که نه خودمان را گول بزنیم و نه دیگران را (…) فرض کنیم . همین که ایشان به جامعه بازگشتند جای بسی خوشجالیست و بس پس دیگر جای هیچ صحبتی نیست . با تشکر .

      • modir گفت:

        دوست عزیز سلام.بجزخداوند ومعصومین هیچ کس دیگری مصون إز گناه واشتباه نیست.خصوصا بنده وجناب عالی.لطفا اگرکسی را سراغ دارید ما وافکار عمومی را خبر کنید.متاسفانه برای چندمین بار است که باید اطلاع دهم این سایت محلی برای بحثهای کارشناسی تنیس روی میز است نه دادگاه انقلاب یا دادگستری.لذا شایسته نیست من وشما که مصون إز خطا واشتباه نیستیم وفقط تاکنون به دادگاه رجوع نکره ایم درباره دیگران طعنه یا إظهار نظرکنیم.اینجا محلی برای اظهارنظرهای ورزشی است نه خانوادگی وخصوصا.بهتر است همه با هم در شرائط فعلی به برسی خدمات مثبت یا منفی فرد مورد بحث در حوزه تنیس روی میز اظهارنظرکنیم.
        با تشکر
        علوی

    15. شمین مرادی گفت:

      با سلام ،بسیار ناراحت و دلگیر می شوم از اینکه تا این حد دشمن ستیزی می بینم.
      درست است که من شاگرد خانم سموئی هستم اما شمارو به خداوند صلح و مهربانی قسم انقدر با هم دشمن نباشیم اینقدر از مشکلات هم شاد نشویم.

      بابا به خدا خانم سموعی یه زمانی تیم ملی ایران بوده مربی تیم ملی ایران بوده .بعد از خودشم معصومه رئیسی ملی پوش اصفهان بود که شاگرد خانم سموعی بود.پرا همه چیز رو زیر پا میذارین؟

      من شخص مناسبی نیسنم که در پینگ پنگ اصفهان دخالت کنم دلیلی هم نداره اما از دیدن این نظرات واقعل قلبم به درد اومد.
      من رو ببخشید….

    16. حق طلب گفت:

      اقای احسانی براستی چرا اینقدر تاکید دارید برمسند قدرت باقی بمانیداینرابدانید اینگونه اتفاقات بایستی درس عبرتی برای ما باشد مردم ما مردمی هوشیار و عاقل هستند چنانچه خوب عمل کرد ه اید نیاز به تبلیغ ندارید ولی اگر بد عمل کرده اید بجای اینکه سرمان را زیر برف کنیم وفکر کنیم دیگران نمی فهمند وبچه های معصوم این مملکت را نردبان نیل به اهداف شخصی خود قرار دهیم به خود امده مصداق ضرب المثل جلوی ضرر را هر وقت بگیری منفعت است تا ددیر نشده کنار بروید وخود را بیشتر مضحکه نکنید وبیشتر شرمنده این بچه ها وخانواده ها ی انها نباشید وضمنا قضاوت در مورد این خانم را بر عهده مراجع ذیصلاح بگذارید چرا که جنابعالی در مقام قضاوت نیستید مگر انکه ………

    17. آذر گفت:

      با سلام.اولا بازگشت خانم سموعی را باید تبریک بگم.بازم به غیرت و انصاف شمین.زحمات و خدمات خانم سموعی را نمیتوان نادیده گرفت مگر اینکه آدم کور باشه….. خانم حالا یه سانس گرفتی فکر کردی مربی هستی؟آخه تو کجای پینگ پنگ جا داری؟یک نفر در ایران هست که تو رو به عنوان یک پینگ پنگی بشناسه؟پس تو در حدی نیستی که راجع به خانم سموعی و آقای احسانی نظر بدی.آقا مهدی آقای احسانی و خانم سموعی رو همه به عنوا ن انسانهای شریف و استاد پینگ پنگ میشناسن.پس مواظب حرف زدنتون باشید.

    18. محمود ساكياني گفت:

      به تمام منتقدین و مصلحین سلام و عرض ادب دارم. من خیلی سعی کردم در مورد خطای کرده یا نکرده سرکار خانم سموعی چیزی نگویم ولی با مطالبی که در این سایت می بینم احساس میکنم نوعی تسویه حساب شخصی ست که مطرحه.لذا ازهمه کسانی که به هر نحو کدورتی از قبل داشته خواهش میکنم به حرمت این ماه عزیز که عزیزترین بندگان صالح خدادرراهش بشهادت رسیده اند گذشته ها را فراموش کنیم و یک لحظه بله فقط یک لحظه چشم ببندیم و احساس کنیم این مشکل برای خواهر خودمان اتفاق افتاده . اگر ما ادعا داریم که پینگ پنگ یک خانوادست پس از شکستها و مشکلات هم اگر ناراحت نشویم حداقل خوشحال نباشیم و یادمان باشد که خداوند در قران وعده فرموده است به حساب ذره ای کار خیر یا شر در قیامت رسیدگی خواهد کرد.پس بخشش باخداست .
      (زندگی بر ۱۰ اصل استوار است اصل اول محبت و ۹ اصل دیگر گذشت)

    19. maryam گفت:

      سلام:بحث تسویه حساب شخصی با کسی نیست.اما من از ان دسته بازیکن هایی هستم که خیلی به من و امثال من ظلم شد.امیدوارم به اندازه کافی از روزگار عبرت گرفته باشیم

    20. مهدی گفت:

      با سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم سایت
      اولا ما در اینجا نیامدیم که بگیم کی کجای پینگ پنگ هست و کی نیست . هر شخصی که در این ورزش کار میکنه بنوعی داره به این ورزش خدمت میکنه و قابل احترام . در ضمن این سایت جای بحث فنیه نه جایه بحث های خاله زنکی و بچه بازی .
      روی صحبتم باآذره !!!! تو که نه خودت را معرفی کردی و نه کسی از عملکردت خبر داره حق اظهار نظر نداری .
      اگر به کسی وقت تمرینی میدن و به ایشون اعتماد میکنن پس بدون که لیاقتش را داشته و بحق از اون مربی استفاده میشه و باید بهش احترام گذاشت و کمکش کرد نه اینکه سنگ جلوی پاش بندازید البته تمام کسانی که در کادر خانم سموعی و آقای احسانی بودن اینطوری یادگرفته بودن و عمل میکردن (یعنی اگر کسی از لحاظ فنی بالاتر از اعضاءهیات قبلی بودن یا باید بعنوان زیر دست و پادو برای آنها عمل میکردن یا اینکه باید از این ورزش میرفتن و جایگاهی نداشتن)

    21. مهدی گفت:

      همچنین باید خاطر نشان کنم بی اخلاق کسانی هستند که زمانی که منافعشون بخطر می افته و جایگاهشون را از دست میدن دست به فحاشی و ناسزاگویی آنهم با فریاد در برابر دیدگان نوجوانان و جوانان در محل سالن ورزشی میزنند و پس از آن نیز در جلسه کمیته انظباطی نیز حاظر نمی شوند و رای به برائت و عدم محرومیت برای ایشان صادر میگردد . در کجای این کشور اینگونه بی عدالتی و بی قانونی حکمفرماست که متاسفانه در اصفهان اینچنین است . در چنین صورتی است که بی قانونی و بی اخلاقی در جامعه ورزشی اشاعه یافته و همان جوانان و نوجوانانی که شاهدان آن مناظر زشت و زننده بوده اند پیروان چنین برخوردهایی در اماکن ورزشی خواهند شد .

    22. مهدی گفت:

      در ضمن کسانی که با جمع کردن امضاء از کسبه و دانش آموزان و نونهالان و نوجوانان میخواهند باز بدنبال منافع شخصی خویش باشند هیچگاه دلسوز این ورزش نبوده و فقط بدنبال نابودی این ورزش و جمع آوری پول و شهرت هستند آنهم به هر قیمتی پس بهتر آنست که نه خودمان را و نه دیگران را گول نزنیم و به بازی نگیریم .

    23. فهیمه گفت:

      با عرض سلام واحترام
      بهتر است که ادم داشته ها و علمش را بالا ببرد که بتواند برای این رشته مثمرثمر باشدتا اینکه بخواهد به کسی بچسبدو منافع کاذبش راتامین کند .
      مشکلات و معضلات زیادی در این رشته بوده و الحمدالله این دو سه ماهه رو به بهبودی هست و انشالله نتایج مثمر ثمر ان ظرف سالهای اینده مشخص خواهد شد.
      با تشکر.

    24. نوشا گفت:

      باسلام
      بندهازاقای علوی بخاطر راهاندازی سایت کمال تشکررادارم

    25. نوشا گفت:

      باسلام
      بندهازآقای علوی بهخاطر راهاندازی سایت کمال تشکررادارم.و از اتفاقات پیش آمده در اصفهان بسیار متاسفم که این سایت دستاویزی شده برای عقده گشایی بعضی از افرادکه دم از اخلاق ومردانگی میزنند!!!!!!!!


    تازه ترین اخبار