امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۱:۵۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67493
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اولین استعفای رسمی در دوران سرپرستی فدراسیون تنیس روی میز رقم خورد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،محمد رضا طلا مدیر محجوب سایت فدراسیون وهمچنین جانشین روابط عمومی که شخصیتی مومن وفرهیخته واز خانواده های شناخته شده وبرجسته می باشد بدلیل اختلاف با سرپرست  محترم فدراسیون تنیس روی میز از مسئولیت خود استعفا…

    استعفا

    اولین استعفای رسمی در دوران سرپرستی فدراسیون تنیس روی میز رقم خورد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،محمد رضا طلا مدیر محجوب سایت فدراسیون وهمچنین جانشین روابط عمومی که شخصیتی مومن وفرهیخته واز خانواده های شناخته شده وبرجسته می باشد بدلیل اختلاف با سرپرست  محترم فدراسیون تنیس روی میز از مسئولیت خود استعفا داد.

    محمد رضا طلا در مدت خدمتگذاری  به جامعه تنیس روی میز یکی از افراد موفقی بود که  فراتر از دسته ها و جناحها سایت فدراسیون تنیس روی میز را بعد از پنج سال رکود و سکون که در دوران غیر پینگ پنگیها(که همگی آنان بدون هیچ تغییری کماکان حضور دارند) بوجود آمده بود بعنوان یک سایت پربیننده مبدل ساخت.

    در اینجا اخلاقا لازم است از جناب آقای طلا  به جهت مدت حضور وزحماتی که در این رشته پرفراز و نشیب متقبل گردیده صمیمانه تشکر و قدردانی کرده و اعلام نماییم که این شخصیت انقلابی وولایتی را هرگز فراموش نکرده و بسادگی از دست نخواهیم داد!

    مردانگی ، انسانیت و مقاومت محمد رضا طلا که برای جلوگیری از استفاده ابزاری از بیت المال جمهوری اسلامی صورت گرفته باید الگوی مناسبی برای خیلی از پینگ پنگیها باشد ودر نهایت اینکه این انسان ماندگار به ما درس بزرگی داد.

    به نظر می رسد که در روزهای آینده باید در انتظار حذف و یابرکناری ویا استعفاهای دیگری درحوزه فدراسیون نشینان باشیم.

    نکته جالب اینکه این روند بسیار تکراری و نخ نما شده در دوران رئیس قبلی ،حداقل بعد از چند سال رقم خورد که همه ما شاهد این مهم  در دوران سرپرستی بوده که خیلی زود رخ نشان داد !

    بزودی(در روزهای آینده) در ارتباط با سایت فدراسیون تنیس روی میز و نحوه مدیریت آن که مطمئنا متعلق به بیت المال نظام جمهوری اسلامی می باشد مطالب بسیار مهمی تقدیم خواهد شد.

    طلا در دوران مسئولیت خود موفق شد سایت کم بیننده فدراسیون را بعد از پنج سال به رتبه ۵۱۰۰ در بین سایتهای ایرانی برساند که البته بعد از رفتن این مسئول متدین روند سقوط سایت فدراسیون از لحاظ بیننده آغاز شده است.آخرین رتبه سایت فدراسیون بعد از رفتن محمد رضا طلا ۵۳۹۷ را نشان میدهد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اولین استعفا در دوران سرپرستی فدراسیون رقم خورد!"
    1. فرید کلامی اصل گفت:

      دومی هم رقم خورده است.

    2. fariba.قوامزاده گفت:

      با سلام…وقتی عرصه برای انسانهای سالم و صادق برای ارایه بهترین تلاششان تنگ می شود استعفا معنا پیدا میکند.ایشان با تصمیم خود نشان دادند که از جماعت چشم قربان گو نیستند البته زودتر می بایست با توجه به رسالت و اختیارات خود مساله استعفای گروهی هیات استان گیلان را می نوشتند تا استعفای ایشان اولین نباشد.با این حال رشادت ایشان قابل تحسین است.

    3. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام ..برای انسانهایی که به حق و عدالت تن می دهند استعفا راه نهایی است و و ایشان هرچند دیر اما با رشادت در مقابل بی عدالتی ایستادند…البته بهتر بود در زمانی که هم رسالت اخلاقی حکم میکرد و هم وظیفه قانونی استعفای دسته جمعی هیات گیلان را می نوشتند .تا اولین استعفا به نامشان رقم نخورد …


    تازه ترین اخبار