امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۸:۲۵  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67521
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عنایت زاده از آبادان قهرمان نونهالان خوزستان شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور مسابقات آزاد و دسته برتر نونهالان خوزستان طی روزهای ۲۳ و ۲۴/۷/۹۴ در سالن تنیس روی میز انقلاب اهواز برگزار شد . در این مسابقات که ۶۸ نفر نونهال خوزستانی از شهرهای اهواز ، رامهرمز ، ایذه ، خرمشهر ، آبادان…

    عنایت زاده از آبادان قهرمان نونهالان خوزستان شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور مسابقات آزاد و دسته برتر نونهالان خوزستان طی روزهای ۲۳ و ۲۴/۷/۹۴ در سالن تنیس روی میز انقلاب اهواز برگزار شد .

    در این مسابقات که ۶۸ نفر نونهال خوزستانی از شهرهای اهواز ، رامهرمز ، ایذه ، خرمشهر ، آبادان ، ماهشهر ، مسجدسلیمان ، دزفول و شوش شرکت کرده بود پس از انجام ۱۶۲ مسابقه انفرادی ارشیا عنایت زاده از آبادان با ۲۱ امتیاز قهرمان مسابقات شد و حسام فاطمی زاده از آبادان با ۲۱ امتیاز و سید مهدی پور محمد از آبادان با ۱۹ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند .

    امیر حسین بیرگانی از اهواز با ۱۹ امتیاز ، ارسلان جعفری از آبادان با ۱۷ امتیاز ، احسان افضلی از ماهشهر با ۱۷ امتیاز ، مبین قراچه از اهواز با ۱۶ امتیاز ، علی قراچه از اهواز با ۱۶ امتیاز ، رضا نوروز اصل از ماهشهر با ۱۵ امتیاز ، مهدی پور زمان از ماهشهر با ۱۳ امتیاز ، پوریا حیدر پور از آبادان  با ۱۲ امتیاز و علیرضا بابادیوند از اهواز با -۰- امتیاز به ترتیب مقام چهارم تا دوازدهم را کسب نمودند .

     لازم به ذکر است ۸ نفر اول در دسته برتر باقی ماندند و ۴ نفر آخر از دسته برتر حذف شدند .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عنایت زاده از آبادان قهرمان نونهالان خوزستان شد"
    تازه ترین اخبار