امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۷:۳۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67526
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در سفر به جزیره کیش ، ضمن مذاکره دوباره با حسین جلالی از سالن چند منظوره المپیک ، محل برگزاری مسابقات کاپ فجر بازدید کرد و برای برپایی دو مرحله از اردو برای تیم های ملی بانوان و آقایان به توافق رسید .  به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور…

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در سفر به جزیره کیش ، ضمن مذاکره دوباره با حسین جلالی از سالن چند منظوره المپیک ، محل برگزاری مسابقات کاپ فجر بازدید کرد و برای برپایی دو مرحله از اردو برای تیم های ملی بانوان و آقایان به توافق رسید . 

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج. ا. ایران ،  احمد سعادتمند پس از مذاکرات چند ماه پیش ، در دیدار دوباره کاری از جزیره با حسین جلالی نماینده ورزش منطقه آزاد کیش ملاقات و در توافقات جدید از جمله برپایی دو مرحله اردوی آماده سازی برای تیم های بانوان و آقایان قبل از مسابقات جهانی مالزی و کسب سهمیه المپیک در هنگ کنگ به توافق رسید . جلالی ضمن اعلام آمادگی مجدد تشکیلات اداره ورزش کیش برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات کاپ فجر ، از میزبانی اردوهای تیم های ملی بانوان و آقایان استقبال کرد و گفت : مطئمن هستم ، رقابت های کاپ فجر در بهترین شرایط انجام خواهد شد .

    احمد سعادتمند نیز در این دیدار با تشکر از همه مساعدت های منطقه آزاد کیش و شخص جلالی با فدراسیون تنیس روی میز گفت : برپایی اردوی آخر تیم ملی مردان قبل از سفر به مسابقات آسیایی تایلند نقش بسزایی در ارتقای کیفی تیم ملی داشت و با توجه به مشابهت بسیار آب و هوایی کیش با هنگ کنگ و مالزی هم پیش بینی ام این است که این جزیره بهترین شرایط را برای برپایی اردوهای تیم های ملی دارد . سرپرست فدراسیون تنیس روی میز سپس در معیت بهمن فرزانه ملی پوش سابق بسکتبال ایران از امکانات سالن چند منظوره المپیک کیش بازدید کرد .

     

    خبرهای تکمیلی در باره مجموعه کلی تنیس روی میز بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

    لطفا منتظر باشید….

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دیدار دو باره جلالی و سعادتمند با توافقات جدید همراه بود"
    تازه ترین اخبار