امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۷:۲۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6753
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مسابقات تنیس روی میز فجرکاپ بانوان با حضور ۴ تیم خارجی و ۲ تیم ایرانی در استان گلستان برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، قزاقستان که رقیب اصلی ایران در مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه و انتخابی المپیک به حساب می‌آید همراه با عراق، مجارستان و…

     

     

    مسابقات تنیس روی میز فجرکاپ بانوان با حضور ۴ تیم خارجی و ۲ تیم ایرانی در استان گلستان برگزار خواهد شد.
    به گزارش خبرنگار پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، قزاقستان که رقیب اصلی ایران در مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه و انتخابی المپیک به حساب می‌آید همراه با عراق، مجارستان و اسلواکی تیم‌های هستند که همراه با ۲ تیم ایرانی در نخستین دوره رقابت‎های فجر کاپ بانوان شرکت می‎کنند.
    نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز فجرکاپ بانوان طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ مهرماه در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می‎شود. برای این رقابت‎ها ۳۵۰۰ دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.
    تا انتشار این خبر بر روی خروجی سایت هنوز از سرنوشت حضور تیم ملی جوانان کشور در این مسابقات خبر شفافی در دست نیست .
    یادآوری می گردد که فرصت سوزی برای جوانان کشور به منزله تیر خلاصی بر آینده مبهم ورزش بانوان آن هم پشتوانه های ملی تلقی خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها : ,
    نظرات کاربران در "۴ تیم خارجی در مسابقات تنیس روی میز فجر کاپ بانوان شرکت می‎کنند"
    1. پیمان حسنی گفت:

      انشاء الله بزودی مشکلات فنی و دیگر مسائل این مسابقات را بازگو خواهم کرد تا فدراسیون متوجه شود این مسابقات بیشتر بسود تیم های خارجی است نه ایران . باید صبر کرد و دید نفرات شرکت کننده در این رقابت ها چه کسانی هستند .


    تازه ترین اخبار