امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۲:۲۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67531
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرویس پینگ پنگ اسپورت تی وی -انتقاد از برگزار نشدن مجمع برای شاهین اخلاق پسند خیلی گران تمام شده است. ملی پوش با تجربه ایران می گوید به خاطر مصاحبه اش و اعتراض به برگزار نشدن مجمع انتخابات فدراسیون، سرپرستی در هیات پینگ پنگ استان گیلان را از دست داده. همه اینها هم به خاطر…

    sporttv_ir

    سرویس پینگ پنگ اسپورت تی وی -انتقاد از برگزار نشدن مجمع برای شاهین اخلاق پسند خیلی گران تمام شده است. ملی پوش با تجربه ایران می گوید به خاطر مصاحبه اش و اعتراض به برگزار نشدن مجمع انتخابات فدراسیون، سرپرستی در هیات پینگ پنگ استان گیلان را از دست داده. همه اینها هم به خاطر سعادتمند سرپرست فعلی فدراسیون است که جلوی این کار را گرفته است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از سرویس پینگ پنگ اسپورت تی وی، اخلاق پسند ملی پوش با تجربه ایران هنوز هم به شرایط فعلی و بلاتکلیفی مجمع انتخابات اعتراض دارد . او معتقد است مانع تراشی ها درراه انتخابات اتفاقی نبوده و یکسری افراد دارند مسیر انتخابات را منحرف می کنند تا به منافع شان برسند. اتفاقی که اصلا به نفع بازیکنان ، تیم ملی و جامعه پینگ پنگ نمی تواند باشد.

    برگزار نشدن مجمع اتفاقی نیست

    وقتی زارع پور از فدراسیون پینگ پنگ رفت و احمد سعادتمند به عنوان سرپرست آمد اکثر جامعه پینگ پنگ امیدوار بودند که مسیری می خواهد برای آینده این رشته مهیا شود که اهالی پینگ پنگ خاطرات بد دوران زارع پور رییس قبلی را فراموش کنند. در واقع ما منتظر اتفاقات خوبی بودیم اما حدود ۱۰ ماه می گذرد و اتفاقی نیفتاده است. متاسفانه من به عنوان قهرمان ملی حس بدی از این اتفاقات دارم . وقتی اخبار را رصد می کنم می بینم اینکه مجمع انتخابات فدراسیون برگزار می شود اتفاقی نبوده است. در واقع مسیر انتخابات دارد منحرف می شود.

    ملی پوش معلوم الحال و اطرافیانش انتخابات را منحرف می کنند

    شواهد نشان می دهد یکی از قهرمانان معلوم الحال و پایتخت نشین و دار و دسته اش دارند این انتخابات را منحر ف می کنند. افرادی که خانواده پینگ پنگ آنها را باج بگیر می داند که هر وقت منافع شان به خطر می افتد دست به هر کاری می زنند. اگر فدراسیون مدیری قوی نداشته باشد این افراد بهتر می توانند کارخودشان را بکنند. اما وقتی اتفاقات درستی بیفتد به ضرر یکسری افراد می شود که سالهاست به ناحق استفاده های آنچنانی از این رشته برده اند. برای این افراد خیلی مهم است که کنار فدراسیون باشند و چند تا سفر بروند. برای رسیدن به این خواسته شان هر کاری می کنند.

    سعادتمند به خاطر مصاحبه من را از سرپرستی محروم کرد

    من در مصاحبه ای گفتم انتخابات پینگ پنگ دارد منحرف می شود. گفتم احساس می کنم انتخابات دارد مهندسی می شود تا برخی ها به مقاصدشان برسند. من از وزارت ورزش خواستم که رسیدگی کند و مجمع انتخابات فدراسیون برگزار شود اما همین مصاحبه برای من تبعات بدی داشت. بعد از اینکه رییس هیات پینگ پنگ گیلان به خاطر مشکلاتی که با مسوولان استانی داشت و برکنار شد، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان اسم مرا به عنوان سرپرست هیات گیلان معرفی کرده بود اما همه چیز به ضرر من تمام شد. دلیلش هم مصاحبه انتقادی من در باره برگزار نشدن انتخابات بود. در حالی که نامه سرپرستی من هم خورده بود اما سعادتمند سرپرست فدراسیون پینگ پنگ جلوی این کار را گرفت و گفت چون من علیه فدراسیون مصاحبه کرده و از برگزار نشدن انتخابات انتقاد کرده ام نباید سرپرست هیات شوم.

    مسوولان باید پاسخگو باشند

    ما در مملکت آزاد داریم زندگی می کنیم . قهرمان ملی وقتی ایرادی می بیند و احساس کند باید جواب بخواهد، می تواند این کار را بکند . غیر از این باشد اصل اصلی نظام که مقام معظم رهبری همیشه گفته اند “مسوولان باید پاسخگو باشند” زیر سوال می رود. اگر قهرمان ملی قرار باشد بابت هر انتقادی که می کند هزینه بدهد سنگ روی سنگ بند نمی شود. به هر حال باید به انتقادات هم جوابی داده شود که ما هم قانع شویم.

    امیدوارم وزیر رسیدگی کنند

    الان در تیم ملی هیچ چیز مشخص نیست . بچه ها انگیزه ای برای تمرین و شرکت در مسابقه ندارند. اینها همه اش به خاطر بلاتکلیفی فدراسیون است . از آخرین باری که وزیر ورزش برای برگزاری انتخابات فدراسون گفته اند حدود دو ماه می گذرد امیدوارم هر چه زودتر مجمع برگزار شود و خانواده پینگ پنگ هم به آرامش برسند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پشت پرده محرومیت ملی پوش پینگ پنگ به خاطر اعتراض به برگزار نشدن انتخابات فدراسیون"
    تازه ترین اخبار