امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۲:۳۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67548
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعد از هشدارهای لازم و پیش بینی های اعلام شده قبلی در ارتباط با وضعیت تنیس روی میز ایران آن هم بعد از چهار ماه صبر استراتژیک ومخلصانه خیلی زود سرزخم تنیس روی میز  ایران باز شد و قربانی گرفت اما یکی را استعفا می نامند و دیگری را عزل و برخی را هم برکناری!!!…

    atashe%20zire%20khakestar

    بعد از هشدارهای لازم و پیش بینی های اعلام شده قبلی در ارتباط با وضعیت تنیس روی میز ایران آن هم بعد از چهار ماه صبر استراتژیک ومخلصانه خیلی زود سرزخم تنیس روی میز  ایران باز شد و قربانی گرفت اما یکی را استعفا می نامند و دیگری را عزل و برخی را هم برکناری!!!

    بالاخره آتش زیر خاکستر تنیس روی میز ایران دقیقا بدلیل پیروی مفرط ووسوسه انگیزانه از راه و روش دوران غیر پینگ پنگیها واعتماد کردن دوباره  وقطعابیهوده و ساده مابانه به کسانی که نه قولشان قول است و نه عهدشان عهد  باردیگر واین بار خیلی زود و در دوران سرپرستی فدراسیون فوران کرد.

    این اتفاقات برای خانواده تنیس روی میز  بسیار تکراری و البته آشناست لذا پیش بینی می شود که این استعفاها و یا بقولی عزل و نصب ها همچنان ادامه داشته باشد وبه نظر می رسد این پایان کار نیست.

    دقیقاطبق سریال دوران غیر پینگ پنگیها این بار زمان انتصابات جدید صورت خواهد گرفت که به نظر می رسد اوضاع بدتر ووخیم تر از قبل خواهد شد.

    در زمان مقتضی مصاحبه ها و گفته های رادیوئی و تلویزیونی کسانی را که در دوران غیر پینگ پنگیها به طرفداری از رئیس قبلی  حرف زده و مصاحبه کرده برای تنویر افکار عمومی منتشر خواهیم نمود که نکته جالب در این گفته ها و مصاحبه ها مشترک بودن افراد قبلی و افراد دوران سرپرستی می باشد که به نظر می رسد این اطلاع رسانی میتواند حاوی پیغامهای فراوانی برای همه از جمله سرپرست محترم فدراسیون ووزارت محترم ورزش وجوانان باشد !(تاکنون هرقولی که افکار محترم عمومی داده عملی کرده ام)!

    همین افراد در دوران رئیس قبلی مبادرت به جمع آوری طومار از برخی پیش کسوتان عزیز ومحترم به نحو رئیس قبلی نموده وبه وزارت ورزش و جوانان وقت ارسال کرده بودند اما واقعا نتیجه آن چه شد؟حالا هم قرار است طی سمیناری که ظاهرا تحت عنوان پیشکسوتان محترم برگزار خواهد شد دقیقا این سریال کم بیننده تکرار گردد اما یقینا در صورت چنین اتفافی از پتانسیل بسیار قدرتمند خود برای جمع آوری نامحدود طومار در مسیر واقعیتهای این رشته استفاده خواهیم کرد که مطمئنا از حالا پیروز این رقابت معلوم است.

    دلسوزان و کارشناسان مستقل و غیر وابسته تمام حرکات و سکنات آن چند نفر ملیجک تازه به دوران رسیده را با دقت زیر نظر داشته واز قضا به مستنداتی دست یافته اند که در صورت انتشار، معلوم می شود که هدف نهایی این افراد  حتی کمک به سرپرست محترم فدراسیون نبوده است بلکه این افراد تازه به دوران رسیده بدنبال شخصی دیگری برای ریاست هستند که این نشان دهنده اعتماد و همکاری کردن سرپرست محترم به این افراد می باشد.

    بخشی از این اخبار نشان می دهد که این جوانک های تازه به دوران رسیده به همراه یکی از پایتخت نشینان سیاستی بسیار تودر تو را پیشه کرده که در آن ظاهر ماجرا تشویق و طرفداری ….در گفته ها و مصاحبه ها از شخص سرپرست محترم بوده اما باطن ماجرا چیز دیگری را نشان میدهد.

    پشت این ماجرای زشت وقبیح که از جوانمردی به دور است این افراد بدنبال یک شخص دیگر که از قضا غیر پینگ پنگی محسوب می شود بوده و با تماسهایی که با چند استان گرفته شده کار را به جایی رسانده که  نظر  وزارت خانه فلان شخص کاندید می باشد !

    برخی از دوستان مشترک وقتی بصورت سوالی پرسیده اند که : چرا شما در مصاحبه ها و گفته های خود از شخص دیگری طرفداری میکنید اعلام کرده اند که نگران نباشید این بنده خدا اصلا در بازی اصلی نخواهد بود.

    مدارکی در دست است که برخی اعضای فدراسیون برای یک کاندید خاص از طرفی وهمچنین تبلیغات برای ثبت نام مجدد انتخابات فعالیت گسترده داشته اند؟

     بزودی اخبار و اطلاعاتی در این باره منتشر خواهد شد تا تشنگان میز ریاست بدانند که با چه کسانی مشغول به همکاری شده اند!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آیا آتش زیر خاکستر پینگ پنگ فوران کرده است؟"
    تازه ترین اخبار