امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۲۰:۱۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67556
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعد از انتصاب احمد سعادتمند به عنوان سرپرست فدراسیون پینگ پنگ ،جامعه رنج دیده و مظلوم این رشته که در دوران فدراسیون قبلی همواره در تنش و استرس وبی ثباتی به سر می برد وروز خوش به چشم نمی دید امیدوارانه چشم به دستان سرپرست جدید داشت تا ببیند چه تغییراتی ایجاد خواهد شد. مدیری…

    بعد از انتصاب احمد سعادتمند به عنوان سرپرست فدراسیون پینگ پنگ ،جامعه رنج دیده و مظلوم این رشته که در دوران فدراسیون قبلی همواره در تنش و استرس وبی ثباتی به سر می برد وروز خوش به چشم نمی دید امیدوارانه چشم به دستان سرپرست جدید داشت تا ببیند چه تغییراتی ایجاد خواهد شد.

    مدیری که در فدراسیون قبلی سکاندار این رشته بود وتمامی زیرساخت های این رشته را ازهمان ابتدا با از دست دادن آکادمی قیطره به ورطه نابودی برد، تنها نبود و همدستانی از اهالی شریف پینگ پنگ کشور نیز با او همکاری می نمودند .

    مدیر قبلی فرصتی یافت تا با کار درست و خداپسندانه در دل اهالی این رشته برای خود جایی باز کند اما اینگونه نشد بلکه برعکس با عملکردی بسیار ضعیف و با انتخاب افرادی از این رشته به سمتی رفت که دیگر راه بازگشتی برای خود باقی نگذاشت .اکنون از او و مدیریتش تجربه ای تلخ در اذهان اهالی این رشته برجای مانده است .

    او رفت و دیگر به چشم نخواهد دید که در چنین جایگاهی قرار گیرد.با آمدن سرپرست فدراسیون انتظارات به حق دلسوختگان این رشته ، به کارگیری افراد شایسته ،لایق و کاربلد آن بود.اما متاسفانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است و هم آنانی که پینگ پنگ را به بیراهه بردند اکنون نیز در جایگاهی مستحکم تر از قبل به کار خود ادامه می دهند و در واقع باید اذعان کرد که فردی به نام زارع پور رفته و شخص دیگری جایگزین او شده است و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است.

    عدم ایجاد تغییرات با این رویکرد که وظیفه اصلی هر سرپرست ، برگزاری مجمع انتخاباتی است تا دوماه سه ماه اول برروی کارآمدن سرپرست، پذیرفتنی است.اما اکنون که هفت ماه از سرپرستی احمد سعادتمند می گذرد و روال قبلی ادامه دارد دیگر قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

    هرچند خود ایشان از شخم زدن و تغییرات صحبت به میان می آورند اما باید بپذیریم که نمی توانند تغییرات ایجاد کنند و کارمند وزارت ورزش هستند وبه گفته خودشان حقوق بگیر این وزارتخانه و چشمشان به دهان مدیران مافوق.اینکه پس مدیریت با تبعیت چه تفاوتی دارد بماند و به ما مربوط نیست. ضمنا آن جا هایی که باید تغییرات ایجاد شود حامیانی دارد که زور ایشان نمی چربد پس بهتر است که دور تغییرات و شخم زدن واین چنین مطالبی را خط قرمز بکشیم که آدم کشی کار ما نیست.

    با این اوصاف شاهدیم که نه تنها عزمی برای تغییرات وبرگزاری انتخابات نیست(چون اگر بود حتی برای یکبار هم برای برگزاری انتخابات اعلام آمادگی می شد) بلکه حتی در رسانه ها صحبت از ثبت نام مجددو حضور یک غیرپینگ پنگی دیگر در راس فدراسیون به میان می آید.اگر به عقبه افرادی که بانی و مشوق این حرکت هستند نگاهی کوتاه واجمالی افکنده شود دیده خواهد شد که اینان خود جایگاهی در میان اهالی پینگ پنگ ندارند

    .با نخ (نه طناب )این افراد در چاه پینگ پنگ رفتن ، هم موجب در ته چاه افتادن خود آنان وهم بیشتر عقب افتادن این رشته خواهد شد.یک تفکر منطقی و مستدل هیچگاه در جایی که آشنایی با آن ندارد ورود نمی کند و اگر بخواهد ورود کند به راس مجلس نمی اندیشد.

    در این رشته دلسوزان ودلسوختگان خاک خورده فراوانندو نیازی به عمل جراحی و پیوندعضوی جدید وجود ندارد پیوندی که هر لحظه پس زدن وعفونی کردن بد نه پینگ پنگ در آن محتمل است.ثبت نام مجدد موردی است که می بایست بیشتر به آن پرداخت.این حرکت به معنی رفتن سرپرست کنونی و آمدن سرپرستی جدید است.

    تا این اتفاق بیفتد حداقل دو سه ماه دیگر از دست رفته است.تا سرپرست جدید بیاید و اگر فرض کنیم که او هم وسوسه نشود و نخواهد در انتخابات شرکت کند و رئیس شودو خیلی سریع مقدمات برگزاری مجمع را فراهم کند حداقل دو سه ماه دیگر گذشته است از فرآیند تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات هم که بگذریم حداقل شش هفت ماه دیگر از دست رفته است این یعنی بلاتکلیفی هیات ها از دست رفتن زمان برای شرکت قوی در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک و…..ضمنا باید این مورد اساسی را هم در نظر گرفت که آیا اصولا چنین کاری از لحاظ قانونی شدنی است یا خیر؟

    معاونت محترم قهرمانی وزارت ورزش جناب آقای سجادی صراحتا اعلام فرموده اند که ثبت نام مجددی در کار نیست بنابراین توصیه می شود مقدمات انتخابات را فراهم کنید و پینگ پنگ سرگشته کشور را بیشتر ازاین سرگشته ننمایید که آخرتتان نیز خراب می شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کلاف سردرگم پینگ پنگ ایران"
    1. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام و ابراز خوشحالی از اینکه کسانی هستند که پیشاپیش هشدار ها را میدهند و رسالت خود را تا حد امکان انجام میدهند ….


    تازه ترین اخبار