امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۹:۵۹  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67578
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر اسبق فدراسیون تنیس روی میز

    فدراسیون درمورد برگزاری مجمع بهانه تراشی می کند

    دبیر اسبق فدراسیون تنیس روی میز مدعی شد که مسوولان فعلی این فدراسیون تاکنون با بهانه تراشی مانع از برگزاری مجمع انتخاباتی شده اند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امیر عمیدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا،یادآور شد: بیش از هشت ماه است که این فدراسیون با سرپرست اداره می شود و…

    دبیر اسبق فدراسیون تنیس روی میز مدعی شد که مسوولان فعلی این فدراسیون تاکنون با بهانه تراشی مانع از برگزاری مجمع انتخاباتی شده اند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امیر عمیدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا،یادآور شد: بیش از هشت ماه است که این فدراسیون با سرپرست اداره می شود و این موضوع از نظر قانونی اشکال دارد. براساس قانون سرپرست فدراسیون باید در مدت ۶ ماه مقدمات برگزاری مجمع را فراهم کند تا رییس جدید انتخاب شود و اگر در این مدت نتواند مجمع را برگزار کند عملا باید از کار برکنار و مسوولیت به فرد جدیدی سپرده شود.
    وی افزود : ورزشکاران و مربیان به همراه دوستداران تنیس روی میز نگران این فدراسیون المپیکی هستند و می خواهند به وضعیت بحرانی این فدراسیون در سال ماقبل المپیک هرچه سریع تر رسیدگی شود.
    به ادعای عمیدی مسوولان فدراسیون تنیس روی میز به دنبال مهندسی انتخابات هستند و برهمین اساس تا به امروز پیشنهادی دراین زمینه به وزارت ورزش و جوانان نداده اند.
    دبیر اسبق فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: درحال حاضر دوره سرپرستی احمد سعادتمند از نظر قانونی به پایان رسیده و او نمی تواند مسوولیتی در فدراسیون تنیس روی میز داشته باشد.
    عمیدی تاکید کرد: رییس بعدی فدراسیون اگر اسناد مالی و اداری سرپرست فعلی را قبول نکند، سعادتمند باید درسازمان های نظارتی پاسخگوی عملکرد مالی و اداری فدراسیون باشد.
    وی در مورد صحبت های سعادتمند مبنی براین که فدراسیون تنیس روی میز در خصوص عدم برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون تابع نظر وزارت ورزش است نیز گفت: وقتی فدراسیون هیچ پیشنهادی به وزارت ورزش نداده است پس چطور می گویند ما تابع نظر وزارت ورزش هستیم.
    عمیدی در عین حال گفت : وزارت ورزش خواستار برگزاری مجمع است اما مسوولان فدراسیون پیش قدم نمی شوند.این درحالی است که وزارت ورزش تا پایان امسال روزهای شلوغی را درپیش رو دارد و اگر انتخابات در مدت کمتر از ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر برگزار نشود با توجه به فعالیت های زیاد وزارتخانه، این موضوع تعیین تکلیف نخواهد شد.
    به اعتقاد وی مسوولان فعلی فدراسیون باید در نامه ای رسمی زمان برگزاری انتخابات را به همراه نمایندگان ملی پوشان،داوران و مربیان درمجمع انتخاباتی به وزارت ورزش اعلام کنند تا هرچه سریع تر انتخابات برگزار شود چرا که تا المپیک ریو زمان زیادی باقی نمانده است و دو ورزشکار المپیکی ما شرایط خوبی ندارند.
    نوشاد عالمیان و ندا شهسواری المپین های تنیس روی میز دربازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن بودند. این دو پینگ پنگ باز این روزها شرایط خوبی ندارند .نوشاد در تازه ترین رتبه بندی فدراسیون جهانی درجایگاه ۱۲۵ ایستاد که نشان از افت وی درسال اخیر دارد . این در حالی است که وی درسال های گذشته رتبه ۴۰ جهانی را دراختیار داشت.
    عمیدی در ادامه با درخواست از مسوولان وزارت ورزش و جوانان برای داشتن به گفته او ‘نگاه دلسوزانه تر’ به فدراسیون تنیس روی میز ،گفت: این فدراسیون در پنج سال گذشته روی خوش ندیده است و اهالی آن از وضعیت سال های اخیر بسیار آسیب دیدند و لازم است از ادامه این روند جلوگیری شود.
    احمد سعادتمند پنجم اسفندماه ۹۳ به عنوان سرپرست، مسئولیت فدراسیون تنیس روی میز را برعهده گرفت و امروز نزدیک به هشت ماه از سرپرستی وی دراین فدراسیون می گذرد اما مهم ترین وظیفه سرپرستی یعنی برگزاری انتخابات این فدراسیون هنوز انجام نشده و اهالی این رشته همچنان بلاتکلیف هستند.
    ۱۸ نفر برای شرکت در انتخابات فدراسیون تنیس روی میز نامزد شده اند که با کناره گیری مهرداد بابادیوند تعداد نامزدهای حاضر به ۱۷ نفر رسیده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون درمورد برگزاری مجمع بهانه تراشی می کند"
    تازه ترین اخبار