امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۱:۱۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 6758
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   آبادان – مربی تیم تنیس روی میز پالایش و پخش آبادان پس از کسب عنوان دومی مسابقات قهرمانی پالایشی کشور گفت: با توجه به حضور تیم های مدعی قهرمانی، این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’محمد حسین ایزدی’  افزود: تیم آبادان در مسابقات قهرمانی شرکت های پالایشی…

     

    آبادان – مربی تیم تنیس روی میز پالایش و پخش آبادان پس از کسب عنوان دومی مسابقات قهرمانی پالایشی کشور گفت: با توجه به حضور تیم های مدعی قهرمانی، این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’محمد حسین ایزدی’  افزود: تیم آبادان در مسابقات قهرمانی شرکت های پالایشی کشور مدعی اصلی قهرمانی بود و بازی های خوبی نیز انجام داد.
    وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات همه تیم های مدعی حضور داشتند و این مساله به سطح کیفی مسابقات افزوده بود.
    مربی تنیس روی میز پالایش و پخش آبادان گفت: رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم های بندر عباس و آبادان بود که تیم بندر عباس به لطف میزبانی این عنوان را بدست آورد.
    ایزدی ادامه داد: خوشبختانه تیم های دیگر با ارائه بازی های خوب نشان دادند این مسابقات را جدی گرفته و مانند گذشته فقط یک یا دو تیم مدعی قهرمانی نیستند.
    وی اظهار داشت: از عملکرد تنیس بازان آبادان کاملا راضی هستم اما برابر بندر عباس ضعیف ظاهر شدند.
    ایزدی گفت: کسب عنوان دومی این رقابت ها نیز مقام شایسته ای برای تیم آبادان بود اما تیم ما استحقاق قهرمانی را نیز داشت.
    تیم تنیس روی میز پالایش و پخش آبادان در مسابقات قهرمانی شرکت های پالایش و پخش کشور که روز گذشته در بندر عباس به پایان رسید مقام دومی را از آن خود کرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات قهرمانی پالایش و پخش در سطح بالایی برگزار شد"
    تازه ترین اخبار