امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۲:۱۵  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67602
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: اگر از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت شویم، سهمیه ای را که در گذشته در بخش بانوان کسب کردیم در مسابقات انتخابی المپیک حفظ می کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سیما لیموچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: یکی از برنامه…

    LIMOCHI-124x150

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: اگر از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت شویم، سهمیه ای را که در گذشته در بخش بانوان کسب کردیم در مسابقات انتخابی المپیک حفظ می کنیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سیما لیموچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: یکی از برنامه های بسیار مهمی که در بخش بانوان دنبال می کنیم به حضور بانوان در کمپ های بین المللی مربوط می شود؛ این موضوعی است که رئیس فدراسیون برای تامین مالی آن در تلاش است.
    وی گفت: در سال ۲۰۱۲ با وجود تدارک هایی که دیدیم برای نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز موفق به کسب سهمیه در بخش بانوان شدیم و در حال حاضر با توجه به محدودیت های مالی بسیار بیش از گذشته نیازمند کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم.

    لیموچی افزود: بی شک اگر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از فدراسیون حمایت بیشتری کنند، سهمیه ای را که در بخش بانوان برای مسابقات المپیک کسب کردیم می توانیم در مسابقات انتخابی پیش رو حفظ کنیم.

    وی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی وزارت ورزش، شاید این خواسته منطقی نباشد اما واقعیت این است که یک خواسته طبیعی است ؛ما ظرفیت های بسیاری در این رشته ورزشی داریم که در صورت حمایت می توانند برای کشور مدال آوری کنند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی:حفظ سهمیه المپیک در گرو حمایت وزارت ورزش است"
    تازه ترین اخبار