امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۴:۵۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67612
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی و بازیکنان اعزامی از طرف فدراسیون کره شمالی به ایران اعزام شده بودند  بدستور سعادتمند به کشورشان باز خواهند گشت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بعد از اینکه تعدادی از بازیکنان  زن و مرد کره شمالی به همراه یک مربی برای تمرین وکمک به تیمهای ملی ایران به کشورمان اعزام شدند،حرف و حدیثهایی…

    دیپورت

    مربی و بازیکنان اعزامی از طرف فدراسیون کره شمالی به ایران اعزام شده بودند  بدستور سعادتمند به کشورشان باز خواهند گشت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بعد از اینکه تعدادی از بازیکنان  زن و مرد کره شمالی به همراه یک مربی برای تمرین وکمک به تیمهای ملی ایران به کشورمان اعزام شدند،حرف و حدیثهایی در باره سطح و سوابق این بازیکنان وخصوصا اینکه چه کسی پشت ماجرای اعزام  این نفرات به ایران بوده برسرزبانها افتاد اما هرگز مشخص نشد که چه کسی این ماجرا بوده است.

    بعد از بررسی و تطبیق اسامی نفرات اعزامی کره شمالی به ایران در همین سایت طی مطلبی کارشناسی شده ثابت کردیم که اولا این افراد هیچکدام  از بازیکنان زن ومرد جزو لیست بازیکنان کره شمالی که در رده بندی جهانی حضور دارند نبوده و وبصراحت این مهم را اعلام کردیم.

    در ارتباط با  رزومه مربی کره شمالی هم هشدار داده که متاسفانه بجای اطلاع رسانی منطقی و کارشناسی شده ،سایت فدراسیون بجای سوابق مربیگری از سوابق دوران بازیگری این مربی کره ای که در آخرین بار در سال ۱۹۹۳ فعالیت داشته خبررسانی نمود!

    حالا دقیقا بعد از ۱۴ روز از هشدارمنطقی وکارشناسی اینجانب در این باره سایت فدراسیون از طرف احمد سعادتمند سرپرست محترم فدراسیون اعلام کرده که کره ای ها به دلیل عدم دریافت نمره قبولی به کشورشان بازخواهند گشت !

    در این خبر از مشورت با اعضای کمیته فنی سخن به میان آمده است واین در حالی است که نویسنده نیز عضوی از کیمته فنی بوده و از قضاتنها کسی بوده که دقیقا دوهفته قبل این ماجرا را پیش بینی نموده است.

    سوال این است که چه کسی یا چه کسانی این مهم را از اول پیشنهاد داده وپشت ماجرا بودند و درنهایت چه کسانی از اعضای کمیته فنی، سرپرست محترم فدراسیون را به اشتباه انداخته اند؟

    حال سوال این است که این کمیته فنی میخواهد برای آینده تنیس روی میز ایران تصمیم بگیرد؟

    مطلب مرتبط:

    ذره بین:آیا حضور مربیان کره شمالی در ایران کارشناسی است؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دیپورت دیرهنگام بازیکنان ضعیف کره شمالی !"
    تازه ترین اخبار