امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۸:۲۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67625
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش تنیس روی میز ایران می‌گوید هنوز به سطح آمادگی دلخواهش نرسیده و عملکرد فدراسیون قبلی تنیس روی میز ایران در کسب نتایج نامناسبش در مدت زمان اخیر بی‌تأثیر نبوده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، در مورد ر‌قا‌بت‌های جایزه بزرگ تنیس روی میز ایران، اظها‌ر کرد:…

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران می‌گوید هنوز به سطح آمادگی دلخواهش نرسیده و عملکرد فدراسیون قبلی تنیس روی میز ایران در کسب نتایج نامناسبش در مدت زمان اخیر بی‌تأثیر نبوده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، در مورد ر‌قا‌بت‌های جایزه بزرگ تنیس روی میز ایران، اظها‌ر کرد: ر‌قا‌بت‌های خوبی بود و خو‌شبختا‌نه توانستم در نهایت نیما را شکست دهم و به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم.

    او ا‌دا‌مه‌ داد: البته هنوز نوشاد سابق نشده‌ام و در این چند مدت تمام تلاشم را کردم و به خوبی تمریناتم را دنبال کردم تا بتوانم باز هم همان نوشاد عالمیان سابق شوم. قبول دارم که در مسابقات اخیر بازی‌های بدی را به نمایش گذاشتم، اما مطمئن باشید که در آینده عملکرد موفق‌تری را به نمایش خواهم گذاشت.

    عالمیان با انتقاد از ریاست قبلی فدراسیون تنیس روی میز، اظها‌ر کرد: در دوره قبلی فدراسیون به خوبی حمایت نشدم و همین امر هم در کسب این نتایج تاثیرگذار بود. نمی‌خواهم بگویم فدراسیون قبلی بد بوده، اما این اقدام در کسب نتایج اخیر من بی تاثیر نبوده است و به همین خاطر تمریناتم را به صورت جدی دنبال می‌کنم و می‌خواهم که به اوج باز گردم.

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به اینکه در ر‌قا‌بت‌های جایزه بزرگ چند تن از بازیکنان تنیس روی میز ایران حضور نداشتند، خاطر‌ نشان کرد: اگر این بازیکنان در ر‌قا‌بت‌های جایزه بزرگ حضور پیدا می‌کرد‌ند شاهد سطح بالاتری بودیم، اما حضور بازیکنان نوجوان و جوان بسیار می‌تواند به پیشرفت تنیس روی میز ایران کمک کند و سبب بالا رفتن انگیزه آنها شود.

    وی در ادامه اظهار کرد‌: امیدوارم که در دوره‌های آتی شاهد بالا رفتن سطح این ر‌قا‌بت‌ها و جایزه آن باشیم. قطعا برگزاری این ر‌قا‌بت‌ها می‌تواند به پیشرفت تنیس روی میز ایران کمک کند.

    عالمیان به نتایج کسب شده در ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: خو‌شبختا‌نه پس از چندین دهه توانستیم کره شمالی را شکست دهیم و برای نخستین بار نیز هند را از پیش‌رو برداریم. فکر می‌کنم که در رده جوانان موفق به شکست هند شده بودیم، اما در حال‌ حاضر با شکست دو تیم قدرتمند آسیا به عنوان هفتمی دست پیدا کردیم.

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران اضافه کرد: امیدوارم که این روند موفقیت‌های ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران ا‌د‌ا‌مه‌ داشته باشد و بتوانیم در ر‌قا‌بت‌های جهانی مالزی و کسب سهمیه المپیک موفق‌تر عمل کنیم.

    وی در پایان خاطر‌نشان کرد: در حال‌ حاضر روزانه بین هشت تا ۹ ساعت تمرین می‌کنم و شرایط بهتری پیدا کرده‌ام. در این مدت دچار مشکلاتی بودم که با حل شدن آنها قطعا می‌توانم همان نوشاد عالمیان سابق شوم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوشاد عالمیان: همان نوشاد سابق می‌شوم/فدراسیون قبلی حمایتم نکرد"
    1. نيكخواه محمد گفت:

      با سلام به دوستان عزیز
      با تمام احترامی که برای نوشاد قائل هستم باید به این نکته اشاره کنم که بخش زیادی از انتقاداتی که به فدراسیون قبلی میشد حمایت از چند بازیکن مطرح کشور و محدود شدن اعزام های برون مرزی به همین بازیکنان خصوصاً نوشاد که منجر به عدم پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان شده ، بوده است و کمتر به سنین پایه و بازیکن سازی در رده بزرگسالان توجه شده است.
      من فکر میکنم این انتقاد بیشتر جنبه شوخی داشته که از طرف ایشان مطرح شده دیگر چه حمایتی میبایست انجام میشده که نشده شاید در رسانه ها مطرح نبوده که ماها از آن بی خبریم.
      بهتر است بجای دلایل غیر منطقی با واقع بینی و آنالیز صحیح از اوضاع خود برای افت سطح بازی و عدم نتیجه گیری مناسب در صدد شناسایی مشکل و رفع آن باشیم .
      در این خصوص اساتیدگرامی که در این سایت نیز فعال هستندو مقالات تخصصی گوناگونی را که بسیار مفید هم میباشندو بصورت رایگان در اختیار علاقمندان میگذارندمیتوانند مشکل را شناسایی و بهترین راهکار را برای نوشاد پیشنهاد فرمایند.

    2. جلیل نیک روش گفت:

      با سلام
      بنده اکثر مصاحبه های اقای نوشاد عالمیان را در دوران صدارت آقای زارع پور خوانده ام ودر تمامی آن مصاحبه ها حتی یک مورد ندیده ونخوانده ام که حاکی از انتقاد از فدراسیون قبلی باشد ویکی از دلایل ماندن آقای زارع پور حمایتهای پنهان وآشکارخانواده محترم عالمیان بود متن مصاحبه ها هم در ارشیو سایت موجود است . نوشاد عزیز بعنوان یک اسطوره وقهرمان ملی می تواند تاثیر بسیار زیادی در شخصیت ورفتار ورزشکاران این رشته داشته باشد وهمین موضوع وظیفه ایشان را بسیار سنگین وسنگین ترمی کند پس باید همیشه ودرهر شرایطی انچه که حق است ومنافع کلی این رشته را تامین می کند را در نظر بگیردنه منافع شخصی و…


    تازه ترین اخبار