امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۷:۰۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۲ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67632
    ارسال خبر چاپ خبر
  • لیست کامل افرادی که بقول خودشان تحت فشار و یا رودربایستی برای تعویق امر خطیر وبرحق انتخابات توسط برخی افراد مشخص ومعلوم طومار امضاء کرده بودند در اختیار پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور قرار گرفت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،از آنجائیکه پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور محل کاملا امن و کانون واقعی برای…

    خبرفوری

    لیست کامل افرادی که بقول خودشان تحت فشار و یا رودربایستی برای تعویق امر خطیر وبرحق انتخابات توسط برخی افراد مشخص ومعلوم طومار امضاء کرده بودند در اختیار پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور قرار گرفت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،از آنجائیکه پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور محل کاملا امن و کانون واقعی برای اهالی تنیس روی میز کشورمی باشد لیستی از امضاء کنندگان تعویق انتخابات در اختیار این پایگاه تخصصی قرار گرفته است.

    در این لیست نام برخی ملی پوشان دختر و پسر و برخی پیشکسوتان محترم واز همه مهمتر و جالب تر نام برخی از رئیسان محترم هیئت ها ومسئولین و که قبلا قول وقرارهایی با دیگران داشته اند!!!…به چشم می خورد.

    متاسفانه عوامل جمع آوری این امضاها حتی از برخی بازیکنان وملی پوشان کم سن و سال مبادرت به جمع آوری امضاء برای تعویق انتخابات (برخلاف نص قانون اساسی جمهوری اسلامی) نموده اند.

    در حال بررسی و رایزنی با مسئولین بالادستی وذیربط در این باره بوده اما پیش بینی می شود که در صورت انتشار این اسامی که با امضاء این نفرات می باشد عرصه تنیس روی میز کشور دستخوش فراز و نشیبهای مهمی قرار خواهد گرفت.

    امضاهای فردی و پیشنهادات طمع ورزانه سوری (پیشنهاد پست ومسئولیت) توسط برخی جوانکهای تازه به دوران رسیده که چند صباحی  در این رشته فعالیت داشته که این امرنشان دهنده  این مهم است که این افراد بدور از چشم سرپرست دست به چنین کارهایی زده که انصافا جای تامل دارد.

    بزودی منتظر اخبار بسیار مهم در این عرصه باشید…..

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ارسال لیست امضا کنندگان تعویق انتخابات به پایگاه تخصصی!"
    1. نادر احدی گفت:

      با ارزوی موفقیت برای تمامی زحمتکشان واقعی و مخلص چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان است


    تازه ترین اخبار