امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۹:۲۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67633
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عملکرد ضعیف پینگ‌پنگ‌بازان کره شمالی در مسابقات جایزه بزرگ، فدراسیون تنیس روی میز بر آن داشت که دستور بازگشت آنها به کشورشان را صادر کند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل بود که بنابر پیشنهاد فدراسیون تنیس روی میز ایران قرار شد چند پینگ‌پنگ‌باز از…

    tasnim

    عملکرد ضعیف پینگ‌پنگ‌بازان کره شمالی در مسابقات جایزه بزرگ، فدراسیون تنیس روی میز بر آن داشت که دستور بازگشت آنها به کشورشان را صادر کند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل بود که بنابر پیشنهاد فدراسیون تنیس روی میز ایران قرار شد چند پینگ‌پنگ‌باز از کره شمالی به کشورمان سفر کنند تا بازیکنان ایرانی با آنها به تمرین بپردازند.

    در اتفاقی عجیب، این بازیکنان با چند روز تاخیر به ایران آمدند و این در حالی بود که قرار بود بازیکنان ملی‌پوشان کره شمالی وارد ایران شوند که این مسئله رقم نخورد.

    احمد سعادتمند، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در این باره گفت: قرار ما با سفارت کره شمالی این بود که آنان بازیکنان ملی پوش خود را همراه با یک مربی با تجربه راهی ایران کنند اما آنها نه تنها چنین کاری نکردند بلکه با تاخیر چند هفته‌ای نفراتی را به تهران اعزام داشته اند که از نظر فنی شرایطی کاملا پایین‌تر از بازیکنان ما برخوردار بودند .

    وی ادامه داد: با وجود این موضوع ما این بازیکنان را برای آزمایش به استان اصفهان فرستادیم و سپس با محک زدن آنها در مسابقات جایزه بزرگ متوجه شدیم که فاقد کارآمدی لازم برای ارتقای سطح بازیکنان ایران هستند به همین دلیل و پس از مشورت با اعضای کمیته فنی با هماهنگی سفارت کره در تهران، در صدد برگرداندن آنان بر آمدیم. فدراسیون هیچ هزینه‌ای بابت آمدن آنان نکرد و آنها در مدت دو هفته گذشته هم میهمان هیئت استان اصفهان بودند و حالا باید کشورمان را ترک کنند.

    مسئله مهم در این میان تصمیم کسانی است که مجوز ورود این پینگ‌پنگ‌بازان را صادر کردند. در همان ابتدا رزومه این نفرات منتشر و مشخص شد که آنها شرایط ضعیفی دارند با این وجود آنها در اردوها شرکت کردند و حتی با هزینه بیت المال به اصفهان رفتند که هیچ‌کدام از اینها برای تنیس روی میز ایران ثمری نداشت. به نظر می‌رسد تصمیم کمیته فنی نقش زیادی در این ماجرا داشته است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دیپورت پینگ‌پنگ‌بازان کره شمالی و پایانی که از آغاز قابل پیش‌بینی بود"
    تازه ترین اخبار