امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۶:۲۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۳۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67654
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز گفت: با حضور تیم نظامی رعد در لیگ برتر تفاهم نامه تیم دانشگاه آزاد با نیروی مسلح برای در اختیار گیری بازیکنان مشمول بطور طبیعی کاربرد ندارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغامپور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: بزودی نشستی با سردار باران…

    رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز گفت: با حضور تیم نظامی رعد در لیگ برتر تفاهم نامه تیم دانشگاه آزاد با نیروی مسلح برای در اختیار گیری بازیکنان مشمول بطور طبیعی کاربرد ندارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،داریوش ضرغامپور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: بزودی نشستی با سردار باران چشمه خواهیم داشت تا بتوانیم درباره سه بازیکن مشمول به نتیجه برسیم و مسابقات لیگ را آبان برگزار کنیم.

    وی گفت: در حال حاضر تیم نظامی پدافند رعد هوایی خواهان حضور در لیگ برتر است و مکاتبات لازم را در این باره با فدراسیون انجام داده است؛ طبق قوانین نیما عالمیان، نوشاد عالمیان و پوریا عمرانی سه سرباز قهرمان حاضر در لیگ هستند که باید راهی این تیم شوند.

    ضرغامپور افزود: طبق آیین نامه سازمان لیگ، دو بازیکن از این سرباز قهرمان ها در این تیم باید به فعالیت بپردازند و نفر سوم آنها با خواست تیم رعد باید راهی تیم دیگری از لیگ شود.

    وی گفت: نکته ای که باید اشاره ای به آن داشته باشم به تفاهم نامه تیم دانشگاه آزاد با نیروهای مسلح برای در اختیار گرفتن سرباز قهرمان ها مربوط می شود؛ این تفاهم نامه وقتی که یک تیم نظامی در لیگ برتر حضور می یابد بطور طبیعی کاربرد ندارد؛ بنابراین بازیکنان مشمول در اختیار کامل تیم رعد است و مسئولان این تیم با صلاحدید خود می توانند نفر سوم سرباز قهرمان ها را به هر تیمی که می خواهند بفروشند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ضرغامپور:تصمیم گیری درباره فروش یکی از سرباز قهرمان ها با تیم رعد است"
    1. نادر احدی گفت:

      جناب ضرغامپور از مطالب مفید شما کمال تشکر دارم


    تازه ترین اخبار