امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۶:۴۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67684
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: همه چیز آماده برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون است و هیچ شائبه‌ای هم وجود ندارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تعیین زمان برگزاری مجمع فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: همان طور که وزارت ورزش اعلام کرده است…

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: همه چیز آماده برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون است و هیچ شائبه‌ای هم وجود ندارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تعیین زمان برگزاری مجمع فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: همان طور که وزارت ورزش اعلام کرده است این مجمع ۱۶ آبان برگزار می‌شود و ما هم تمام کارهایی که لازم است را انجام داده‌ایم و همه چیز آماده است.

    وی در پاسخ به این سوال که چند هیات نمی‌توانند در مجمع حضور داشته و رای بدهند، گفت: ما انتخابات حدود ۱۲ هیات را در مدت زمانی که حضور داشتیم، برگزار کردیم و تنها هیات سمنان است که با سرپرست اداره می‌شود و در مجمع انتخاباتی حق رای ندارد.

    سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: چند هیات هم با مدیران کل خود درگیری دارند که ما در این خصوص اقدامی نکردیم تا خدایی ناکرده شائبه‌ای به وجود نیاید و انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

    سعادتمند در مورد اینکه چه زمانی تکلیف بازیکنان سرباز مشخص می‌شود، گفت: در این هفته با سردار باران چشمه، مسئول تربیت بدنی نیروهای مسلح جلسه داریم و وضعیت نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی مشخص خواهد شد.

    وی در مورد ماندن بازیکنان کره‌شمالی با وجود اینکه فدراسیون اعلام کرده بود، آنها عملکرد خوبی نداشته‌اند، گفت: ما با این بازیکنان کاری نداریم و هیات اصفهان متقاضی ادامه حضور آنها و استفاده در تیم های پایه و استعدادیابی است. از ۶ نفری که حضور دارند، تنها مربی‌شان شرایط خوبی دارد و هیات اصفهان ماهانه ۲۵۰۰ دلار برای آنها هزینه خواهد کرد. درست است این نفرات در سطح بازیکنان ملی پوش ما نیستند، اما در بخش‌های پایه می‌توانند کار کنند و کم توقع و حرف گوش کن هم هستند!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سعادتمند:همه چیز آماده برگزاری مجمع بدون شائبه است"
    تازه ترین اخبار