امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۶:۰۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۳ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67693
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در جلسه مشترک وزیر ورزش وجوانان با روسای فدراسیونها

    نحوه کسب سهمیه المپیک توسط سعادت مند تشریح شد

    احمد سعادت مند عصر روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه در نشست مشترکی که وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیونهای ورزشی داشت ؛ نحوه کسب سهمیه المپیک و برنامه های فدراسیون تنیس روی میز برای کسب حداکثر سهمیه در المپیک را تشریح نمود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی…

    احمد سعادت مند عصر روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه در نشست مشترکی که وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیونهای ورزشی داشت ؛ نحوه کسب سهمیه المپیک و برنامه های فدراسیون تنیس روی میز برای کسب حداکثر سهمیه در المپیک را تشریح نمود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج. ا. ایران ، احمد سعات مند سرپرست فدراسیون با شرکت در نشست ویژه وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیونهای ورزشی با ارائه گزارش مبسوطی از برنامه ها و فعالیت ها صورت گرفته در فدراسیون ، نحوه کسب سهمیه المپیک در رشته تنیس روی میز را در آسیا و جهان برای روسای فدراسیونهای ورزشی تشریح نمود.

    در این گزارش که بصورت سخنرانی ودر قالب پاور پوینت ارائه گردید کلیه رویدادها و مسابقاتی که منجربه کسب سهمیه المپیک در منطقه آسیای میانه و سایر مناطق آسیا و همچنین دیگر نقاط جهان میگردد ؛ برای حضار در جلسه تشریح گردید.

    بر اساس اطلاعات این گزارش تعداد سهمیه های قاره آسیا ۱۱ نفر ؛ اروپا ۱۱ نفر ؛ آفریقا ۶ نفر ؛آمریکای لاتین ۶ نفر ؛ اقیانوسیه ۳ نفرو آمریکای شمالی ۳ نفرمعین گردیده و سایر سهمیه ها نیز عبارتند از ؛ ۲۲ نفر از رنکینگ جهانی ؛ یک نفر سهمیه میزبان و یک نفر هم بر اساس رای کمیته سه جانبه تعیین شده است . تعداد کل سهمیه ها ۶۴ نفر در بخش آقایان و به همین ترتیب ۶۴ نفر هم برای بخش بانوان نیز اختصاص می یابد.

    شایان ذکر است مسابقات انتخابی مناطق قاره آسیا با حضور همه کشورها در تاریخ ۹۵/۱/۲۴ لغایت ۹۵/۱/۲۹ در کشور هنگ کنگ بصورت متمرکز برگزار خواهد شد که از این حیث با توجه باینکه در ادوار گذشته این مسابقات در منطقه آسیای میانه به میزبانی کشورمان برگزار میگردید ؛ این امتیاز مهم میزبانی از دست رفته است و برای کسب سهمیه به مراتب باید تلاش و برنامه ریزی بیشتری نمود.

    در مرحله اول مسابقات گزینشی مناطق پنچگانه قاره آسیا از هر منطقه یک بازیکن آقا و یک بازیکن خانم انتخاب خواهند شد. و در مرحله دوم مسابقات بازیکنانی که موفق نشده اند از طریق مسابقات مناطق کسب سهمیه نمایند شرکت کرده و ۶ سهمیه باقی مانده از این طریق مشخص خواهد شد. کشورها در صورت کسب یک سهمیه در مرحله اول ؛ تنها امکان یک سهمیه دیگر در مرحله دوم را خواهند داشت .

    احمد سعادتمند همچنین در این گزارش پیش بینی نمود با توجه به نتایج خوب بدست آمده توسط تیم ملی در مسابقات آسیایی امکان کسب دوسهمیه وجود دارد و در صورتیکه وزارت ورزش و جوانان از برنامه های پیش بینی شده فدراسیون حمایت لازم را انجام دهد احتمال کسب سه سهمیه نیز وجود خواهد داشت.

    لازم به ذکر است برنامه های تدارکاتی فدراسیون تنیس روی میز که به وزارت ورزش و جوانان ارائه گردیده شامل حضور در تورهای جهانی فنلاند ؛ مجارستان ؛ سوییس وقطر و اردوهای تدارکاتی در مجارستان ؛ اتریش ؛ کیش و تهران و حضور در مسابقات بین المللی جام فجر و جهانی مالزی میباشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نحوه کسب سهمیه المپیک توسط سعادت مند تشریح شد"
    تازه ترین اخبار