امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۸:۵۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67705
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس آینده باید تیم هماهنگ داشته باشد

    ابوالحسنی:تاخیر در برگزاری انتخابات بدبینی ایجاد کرد

    نامزد انتخابات فدراسیون تنیس روی میز گفت: تاخیر در برگزاری انتخابات بدبینی ایجاد کرد و باعث شبهه شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،پیمان ابوالحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برنامه‌هایش برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: من روی دو موضوع برنامه محور و…

    ححح

    نامزد انتخابات فدراسیون تنیس روی میز گفت: تاخیر در برگزاری انتخابات بدبینی ایجاد کرد و باعث شبهه شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،پیمان ابوالحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برنامه‌هایش برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: من روی دو موضوع برنامه محور و فرایند محور تاکید دارم. به عنوان مثال اگر برنامه کلان ۴ ساله طرح ریزی می‌کنیم، باید مراحل رسیدن به آن هم واضح و شفاف باشد و نباید کلی گویی کنیم. زیرساخت‌های فدراسیون مثلا کمیته‌ها در برنامه‌ها قرار بگیرند و وظایف‌شان تعریف شده باشد.

    وی ادامه داد: در سال‌های گذشته برنامه‌های خوبی وجود داشت، اما راه‌های رسیدن به آن با مشکل همراه بود و این یک نقطه ضعف محسوب می‌شد. تنیس روی میز رشته آرامی است و نباید تنش داشته باشد. اگر در سال‌های گذشته تنشی وجود داشت به این دلیل بود که سیستم‌ها نامشخص و اختلاف‌ها زیاد بود.

    نامزد انتخابات فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به تخصصی بودن افرادی که در فدراسیون کار می‌کنند، تاکید کرد: کسانی که انتخاب می‌شوند باید تخصص مرتبط با کار را داشته باشند. به عنوان مثال دبیر فدراسیون که باید بالای سر کمیته‌ها باشد، باید تخصص و تجربه این کار را داشته باشد. به نظر من هرکسی که می‌خواهد وارد شود باید یک تیم هماهنگ را با خودش داشته باشد و مدیران وزارت ورزش نیز باید کمک کنند. تنها مدیر بودن کافی نیست و باید با آن رشته آشنایی کامل داشته باشد.

    ابوالحسنی در مورد اینکه تاخیر در برگزاری انتخابات را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: در این مواقع هیات‌های استانی بلاتکلیف می‌مانند. هر برنامه برای اجرا مستلزم زمان است و اینکه فدراسیونی رئیس نداشته باشد، بلاتکلیفی به وجود می‌آید. شاید اگر انتخاباتات در زمان مقرر خود برگزار می‌شد، شبهه کمتر بود و وقتی به تاخیر افتاد بدبینی ایجاد کرد. البته در حال حاضر شرایط نرمال نیست و هرکسی ساز خود را می‌زند و بعد از انتخابات می‌توان به سمت آرامش حرکت کرد.

    وی در پایان عنوان کرد: از وزارت ورزش هم تشکر می‌کنم که تاریخ برگزاری انتخابات را اعلام کرد و حداقل حواشی کمتر شد و اگر این روند بلاتکلیفی ادامه دار بود، شرایط بدتری ایجاد می‌شد.

    به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز روز ۱۶ آبان با حضور ۱۷ نامزد برگزار می‌شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ابوالحسنی:تاخیر در برگزاری انتخابات بدبینی ایجاد کرد"
    تازه ترین اخبار