امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۱:۲۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67710
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ضد ونقیض در آمار هئیت ها برای حضور در مجمع انتخاباتی

    خانم اسدی؛ هیئت قهرمان پروراستان گیلان را دریابید!

    ضد ونقیض در آمار هئیت ها برای حضور در مجمع انتخاباتی  ۱۲ روز مانده به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز نه تنها آمار دقیقی از حضور هیئت های واجد شرایط اطلاع رسانی نشده بلکه آمارها نشان دهنده ضد و نقیض های فراوانی است. احمد سعادتمند سرپرست محترم فدراسیون تنیس روی میز با اذعان…

    ضد ونقیض در آمار هئیت ها برای حضور در مجمع انتخاباتی

     ۱۲ روز مانده به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز نه تنها آمار دقیقی از حضور هیئت های واجد شرایط اطلاع رسانی نشده بلکه آمارها نشان دهنده ضد و نقیض های فراوانی است.

    احمد سعادتمند سرپرست محترم فدراسیون تنیس روی میز با اذعان به عدم دخالت در امور برخی هیئتهای استانی که با مدیران کل خود اختلافاتی دارند،اعلام می دارد که تنها یک هئیت برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز مشکلاتی دارد.

    این در حالی است که حمیرا اسدی دبیر مجمع فراسیون تنیس روی میز طی مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که تعداد پنج هیئت استانی حق شرکت در انتخابات فدراسیون را نداشته وتاکنون برای آنان دعوت نامه ارسال نشده است.

    شایداینکه برخی هئیت های استانی که با سرپرست مدیریت میگردند طبق قانون نتوانند برای انتخابات شرکت کنند اما برخی از این هیئت ها با رئیس اداره شده و بطور مثال باتوجه به پاره ای اختلافات ذاتی در ورزش استعفا داده که از قضا تا این لحظه با استعفای آنان موافق نشده است!

    طبق نص قانون تاهنگامی که با استعفای رئیس هیئت های استانی موافقت نگردیده باشد ویا جایگزینی برای آن در نظر گرفته نشده باشد این هیئت مدیر قانونی محسوب شده  ومی بایست در  مجمع انتخاباتی شرکت نماید .

    نموه بارز این گفته ها هیئت محترم تنیس روی میز گیلان بوده که باتوجه به پاره ای اختلافات درون استانی بصورت دسته جمعی استعفا داده اما تاکنون احمد سعادتمند با رعایت اصل بی طرفی  این استعفا را قبول نکرده است.

    لذا از خانم حمیرا اسدی که به جرات میتوان گفت در ارتباط با اطلاعات از قوانین وزارت ورزش وجوانان سرآمد بوده انتظار می رود که درباره وضعیت هیئت تنیس روی میز استان گیلان بررسی مجدد فرموده و بعد از اثبات  این گفته ها ،انشاالله این هیئت قهرمان پرور را برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز دعوت نماید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خانم اسدی؛ هیئت قهرمان پروراستان گیلان را دریابید!"
    1. مهدي عرفاني گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید
      همانگونه که همه مدیران و افراد با تجربه اداری مستحضر هستند تا هنگامی که استعفای یک رییس، مدیر و حتی یک فرد عادی حقوقی مورد قبول مقام بالادست قرار نگرفته باشد و یک شخص دیگر برای آن پست مشخص نشده باشد و حکم نگرفته باشد، آن مقام هنوز به قوت خود پابرجا خواهد بود و می بایست به امور قانونی خود ادامه دهد. حال چگونه است که با نزدیک شدن به انتخابات فدراسیون به یکباره این نص صریح قانون ، دستخوش تغییر گردیده است؟؟؟
      لذا از مسولین محترم وزارت ورزش و جوانان و سرپرست محترم فدراسیون تنیس روی میز خواهشمندم با توجه به حساسیت موضوع و برای اینکه حق هیچ استانی در این تصمیم گیری بزرگ ضایع نگردد و هیچگونه شبهه و حاشیه ای بر انتخابات فدراسیون تنیس روی میز بوجود نیاید،‌با بررسی مجدد و رعایت اصل بیطرفی به این موضوع رسیدگی نموده و حق مطلب را ادا نمایند.
      ضمنا در خصوص مشکلات بوجود آمده در خصوص هیئت تنیس روی میز استان گیلان ، از همه مسولین دلسوز ، حق طلب و ورزشی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس روی میز خواهشمندم تا با کسب اطلاعات درست از زحمتکشان و اعضای محترم هیئت تنیس روی میز و پیشکسوتان استان گیلان، هر چه سریعتر ورود نموده ومشکل بوجود آمده را برطرف نمایند، شاید فردا دیر باشد .


    تازه ترین اخبار