امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۲:۳۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67715
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در احکام جداگانه ای از سوی احمد سعادت مند

    مدیران توسعه تنیس روی میز مناطق کشور منصوب شدند

    مدیران توسعه تنیس روی میز مناطق کشور منصوب شدند احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون طی احکام جداگانه ای مدیران توسعه تنیس روی میز مناطق کشور را منصوب نمود . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج. ا. ایران ، احمد سعات مند سرپرست فدراسیون…

    مدیران توسعه تنیس روی میز مناطق کشور منصوب شدند

    احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون طی احکام جداگانه ای مدیران توسعه تنیس روی میز مناطق کشور را منصوب نمود .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج. ا. ایران ، احمد سعات مند سرپرست فدراسیون با توجه به تشکیل کمیته توسعه تنیس روی میز در فدراسیون و هیات های استانی ؛ بنا به پیشنهاد سید ابراهیم واقفی رییس کمیته توسعه فدراسیون آقایان مهران احدی ؛ عبد الامیر بخشنده ؛ حسن ترکان ؛ محمد علی عباسی و کاظم مستحقی را به عنوان مدیران توسعه تنیس روی میز مناطق کشور منصوب نمود.

    بر اساس احکام صادر شده آقایان مهران احدی در بخش غرب کشور؛ عبدالامیر بخشنده در بخش جنوب کشور ؛ حسن ترکان در بخش مرکزی کشور ؛ محمد علی عباسی در بخش شمال کشور و کاظم مستحقی در بخش شرق کشور به عنوان مدیر مناطق مربوطه برنامه های توسعه ای فدراسیون را عملیاتی و هماهنگ مینمایند.

    شایان ذکر است مدیران توسعه مناطق کشور ؛ از مدرسان سطح یک فدراسیون جهانی و دارای تجارب و سوابق علمی و ورزشی در سطوح مختلف تنیس روی میز می باشند .

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "مدیران توسعه تنیس روی میز مناطق کشور منصوب شدند"
    1. محمد ابراهیمیان گفت:

      تبریک خاص به استاد گرامی آقای ترکان وتبریک مجدد به دوستان وسروران عزیز آقایان بخشنده .احدی .مستحقی وعباسی که همگی از دلسوزان این رشته ورزشی هستند.وانشاءالله فدراسیون از این بزرگواران حمایت کامل را در جهت بسط وتوسعه این رشته ورزش بنماید.

    2. نيكخواه محمد گفت:

      تبریک به همه دوستان عزیز و با آرزوی موفقیت برای ایشان.
      خوشحال کمیته کمی از آیین نامه اجرایی خود را برای علاقمندان توضیح بفرماید که کارش چیست و هدفش چیست و روش رسیدن به این هدف یا اهداف چگونه است.باسپاس

    3. نيكخواه محمد گفت:

      باعث خوشحالی است اگر کمیته توسعه تنیس روی میز…

    4. حمید وحدانی گفت:

      سلام.یه نفر میتونه به من بگه سهم تنیس روی میز کردستان تو این مملکت کیلویی چنده؟!!!کم جفا بکنید در حق این استان.چوب خدا بی صداست و صد البته نزدیک.

      • modir گفت:

        به نام خدا
        جناب وحدانی
        باسلام
        احتراما، از بس ما این مطلب را گفته و فریاد زدیم خسته شدیم!همین که از کردستان کسی نیست خود بهترین دلیل بر قدرت و توان و یا ارزیابی از آینده این برنامه می باشد.
        البته به استاد لطف الله نسبی یک پیشنهاد در حد شاگردان ایشان برای غرب کشور شده بود که خوب طبیعتا از اول معلوم بود قابل قبول نخواهد بود…..
        باید باور کنیم که بار کج به مقصد نخواهد رسید.
        البته منظور ما خدای نکرده شخص خاصی نیست بلکه بلایی است که مدتهاست بر جان این رشته افتاده است….
        البته جای نگرانی نیست زیرا بزودی رئیس جدید برسرکار خواهد آمد وانشاالله از این وضعیت نجات خواهیم یافت.
        باتشکر

        باتشکر

    5. امین زالی گفت:

      با سلام بنده هم به هر پنج استاد گرامی به ویژه استاد بزرگوارم جناب آقای مهران احدی تبریک میگم. مطمئنم میتونن با تجربه، تخصص و تععدی که دارن نقش مؤثری در رشد پینگ پنگ کشور ایفا بکنند. برای همه زحمتکشان این رشته آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

    6. امیررضامحمدزاده گفت:

      جناب آقای دکترمهران احدی انتخاب شایسته جنابعالی برخانواده پینگ پنگ غرب کشور مبارک باد.

    7. amidi گفت:

      با سلام . این انتصابات در ده روز مانده به انتخابات چه معنی میتواند داشته باشد.بحث شایستگی این عزیزان نیست ،بلکه بحث بر این است چرا الان؟


    تازه ترین اخبار