امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۲:۴۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67768
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمود رهیده داور برجسته و با شخصیت تنیس روی میز کشورمان که بعنوان نماینده داوران صاحب رای در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز معرفی شده است، طی اقدامی شایسته وماندگار نشان داد که لیاقت  امانت داری این قشر زحمت کش ومحترم را بخوبی دارا می باشد. این داور ارزشمند وفهیم تنیس روی میز کشورمان…

    محمود رهیده داور برجسته و با شخصیت تنیس روی میز کشورمان که بعنوان نماینده داوران صاحب رای در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز معرفی شده است، طی اقدامی شایسته وماندگار نشان داد که لیاقت  امانت داری این قشر زحمت کش ومحترم را بخوبی دارا می باشد.

    این داور ارزشمند وفهیم تنیس روی میز کشورمان طی اقدامی صحیح وقابل قبول از تمام داوران محترم کشور برای گزینه احتمالی آنان برای تصدی ریاست فدراسیون رای گیری بعمل آورده است که این اقدام شایسته بیش از هرچیز نشان از انسانیت وشخصیت متین و اخلاق مدار این داور معتبر ومجرب کشورمان دارد.

    در این مبحث هدف ونیت ما نتیجه نهایی این اقدام شایسته نبوده و اصولا کاری هم به آن نداریم هر چند در چنین مواقعی رای نهایی از اشتباه بدور خواهد بود اما آنچه در این بین اهمیت دارد این است که هرکجا انسانهای موجه و اخلاق مدار قرار گرفته ودر نهایت شایسته سالاری مد نظر قرار گرفته؛ یقینا بهترین خروجی و نتایج را به همراه داشته است.

    متاسفانه  در مقابل برخی افراد هستند که در طی پنج سال گذشته تمام هستی و نیستی (تتمه آبرو و شرافت و انسانیت) خود را به چند سفر یامفت وبی ارزش و چند رزومه آبکی فروختند وبا این عملکرد خود  را محو و وابستگان خود را تا همیشه تحت شعاع جدی قرار دادند واز همه مهمتر بدون هیچ مقبولیتی حتی یک نفر برای رای ونظر آنان ارزش  ومقداری قائل نمی باشد.

    در اینجا لازم است از جناب آقای محمود رهیده داور برجسته و بسیار باشخصیت تنیس روی میز کشورمان برای این امانت داری و فرهنگ سازی ماندگار صمیمانه تشکر وقدردانی نموده واز نامبرده بعنوان چهره همیشه ماندگار و معقول داوری کشور نام ببریم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اقدام شایسته رهیده بعنوان امانت دار واقعی جامعه داوران کشور"
    1. سعید منتصری گفت:

      سلام ودورود به جناب رهیده عزیز وفهیم که غیر از این ازشخصیت ایشان انتظار نمی رفت

    2. amidi گفت:

      با سلام روش پسندیده ای است و قابل تقدیر

    3. سیدرضا گفت:

      با سلام به داور دوست داشتنی گشور و الگوی خودم در زمینه داوری

    4. میثم غلامی گفت:

      عرض سلام و ادب و احترام خدمت استاد گرانقدر جناب آقای رهیده
      از زحمات و تلاشهای مجدانه و بی شائبه جنابعالی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان عزت وافر و توفیق روز افزون را برای شما مسئلت دارم .

    5. بخشنده گفت:

      سلام حضور جناب آقای رهیده عزیز و دوست داشتنی
      شخصیت بسیار خوب و متین جناب آقای رهیده بر هیچکس پوشیده نیست و کار ایشان در این زمینه بسیار ستودنی است ، وینده به نوبه خود بسیار ممنونم.

    6. درود و ادب خدمت مرد بزرگ داوری ایران.
      سپاس فروان از بزرگ مردی که ادای احترامش گوش فلک را کر کرد.

      ستاره ی درخشان داوری ایران و افتخار ما
      مانی باشید و پایدار

    7. مرتضی موغلی گفت:

      باسلام
      از بزرگمرد داوری تنیس روی میز ایران جناب استاد رهیده تقدیر و تشکر می کنیم.

    8. صمدمیرزایی گفت:

      باسلام.وتشکر از استاد رهیده بزرگوار امیدوارم همیشه موفق باشی


    تازه ترین اخبار