امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۳:۲۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۶ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67773
    ارسال خبر چاپ خبر
  • انتخابات فدراسیون تنیس روی میز طبق تاریخ اعلام شده و بدون هیچگونه تغییری وتحت هر شرایطی برگزار خواهد شد وشایعات عده ای چند نفره وگاها تک نفره در این باره صحت نداشته واز اساس کذب محض می باشد. به گزارش اختصاصی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،وضعیت تنیس روی میز کشور کاملا آرام،امن و طبق روال…

    ttraket

    انتخابات فدراسیون تنیس روی میز طبق تاریخ اعلام شده و بدون هیچگونه تغییری وتحت هر شرایطی برگزار خواهد شد وشایعات عده ای چند نفره وگاها تک نفره در این باره صحت نداشته واز اساس کذب محض می باشد.

    به گزارش اختصاصی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،وضعیت تنیس روی میز کشور کاملا آرام،امن و طبق روال طبیعی خود در حال طی شدن بوده و خدا را شکر هیچ مشکلی اساسی تا تاریخ انتشار این مطلب رصد نشده است.

    به نظر می رسد که علیرغم اعلام رسمی وقطعی تاریخ انتخابات فدراسیون تنیس روی میز کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان ، ورشکسته های شناخته شده و غیر قابل اعتماد همچنان در حال ایجاد اخلال و سنگ اندازی نافرجام برای جلوگیری متوهمانه در مسیر انتخابات مجمع فدراسیون تنیس روی میز کشور می باشند.

    شاید این عده چند نفره که تعداد آنان از انگشتان یک دست تجاوز نمی کند قبلا و البته بصورت مکرر در تاریخ این رشته، هستی و نیستی ورزشی و ماندگاری خود را طی قماری بسیاری زشت از دست داده اند وبدلیل اینکه تمام پلهای پشت سرخود را خراب کرده اند تلاش بی سرانجام خود را برعدم برگزاری انتخابات و یا سیاه نمایی متوهمانه برعلیه برخی کاندیداهای محترم می نمایند.

    تاکنون بجز برخی موارد که نیازی به ذکر آن نمی باشد آخرین اخبار از وضعیت تنیس روی میز کشور نشان دهنده آرامش منطقی در این خانواده شریف بوده و حتی با آغاز فعالیت های رسمی وقانونی انتخاباتی هیچ مشکل مهم وقابل ذکری گزارش نمی شود.

    تا این لحظه بی طرفی وزارت ورزش وجوانان به شایسته ترین وجه رعایت شده و به نقل از یک منبع برجسته و موثق در این وزارت خانه اعلام میکنیم که هیچ یک از کاندیداها مورد نظر نبوده و هدف اصلی صرفا برگزاری انتخابات در موعد مقرر اعلام شده است.

    با این اعلام  سیاه نمایی متوهمانه ویا شایعه سازی آن چند نفری که به سوء استفاده از نام چندنفر از معاونین ومشاورین جناب وزیر سعی در القاء توهمات خود دارند از اساس دروغ و کذب محض تلقی   واعلام می گردد.

    این افراد همان کسانی هستند که قبلا سوار بر بار کج!  شانس خود را برای برگزاری عدم انتخابات این فدراسیون آزموده و البته سرشان به دیوار مستحکم منطق و شفاف سازی اصابت کرده است!!!

    از دیگر شایعات دروغین و البته بدون مخاطب این افراد القاء حذف ویا ریزش رای های برخی از کاندید اها ویا اختلاف وانشقاق در این زمینه می باشد…

    مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز  راس ساعت ۱۰ صبح ۱۶ آبان ماه  بدون کمترین خدشه و تغییری طبق چهارچوب قانونی برگزار خواهد شد .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین اخبار از وضعیت تنیس روی میز کشور"
    تازه ترین اخبار