امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۳۲:۴۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۸ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر : 67821
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کارشناس پینگ پنگ ایران درباره برگزاری مسابقات جایزه بزرگ گفت: مسابقاتی که تحت این عنوان برگزار شد، در سطح جایزه بزرگ نبود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از خبرگزاری ایرنا،سید منصور علوی با بیان اینکه سطح کمی و کیفی این مسابقات بسیار پایین بود، به ایرنا، افزود: در این مسابقات…

    کارشناس پینگ پنگ ایران درباره برگزاری مسابقات جایزه بزرگ گفت: مسابقاتی که تحت این عنوان برگزار شد، در سطح جایزه بزرگ نبود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از خبرگزاری ایرنا،سید منصور علوی با بیان اینکه سطح کمی و کیفی این مسابقات بسیار پایین بود، به ایرنا، افزود: در این مسابقات فقط تعدادی از ملی پوشان ایران به همراه منتخبی از کره شمالی شرکت داشتند برهمین اساس نمی توان نام جایزه بزرگ را برروی آن گذاشت.

    وی افزود: چندی پیش تعدادی ازپینگ پنگ بازان کره شمالی که دارای رتبه جهانی نیز نبودند به ایران آمده و مسوولان فدارسیون تعدادی از ملی پوشان ایران را برابر اعضای این تیم قرارداد از این رو نام این دیدار را نمی توان جایزه بزرگ گذاشت.
    کارشناس پینگ پنگ ایران ادامه داد: متاسفانه شرکت کنندگان کره شمالی درحد تیم جوانان ایران هم نبودند و برابر آنان نیز شکست خوردند.
    وی در ادامه انتقادهایش از برگزاری این رقابت ها تصریح کرد: در این مسابقات تعدادی از ملی پوشان و پینگ پنگ بازان دسته برتر همانند شاهین اخلاق پسند، عارف احمدی فر و محمد فرقدانی بلافاصله پس از آن که درجریان نحوه برگزاری این رقابت ها قرار گرفتند، از شرکت درآن انصراف دادند.
    وی ادامه داد: البته پیش بینی این اتفاقات دور از دست رس نبوده و به راحتی می شد آن را تشخیص داد.
    کارشناس پینگ پنگ ایران عنوان کرد: متاسفانه فدراسیون دراین خصوص هیچ گونه اطلاع رسانی از قبل نکرده بود از سوی دیگر اگر قرار است مسابقات جایزه بزرگ برگزار شود، چرا از پینگ پنگ بازان بدون کیفیت برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل آوردند.
    وی درخصوص اعلام زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون پینگ پنگ گفت: از اینکه سرانجام وزارت ورزش پا درمیانی کرده و زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز را اعلام کرد، خوشحالم.
    علوی ابراز امیدواری کرد: درمجمع انتخاباتی این فدراسیون بهترین و توانمندترین نامزد مسوولیت این فدراسیون را برعهده گیرد.
    رقابت های جایزه بزرگ تنیس روی میز روز گذشته آغاز و امروز (سه شنبه) با قهرمانی نوشاد عالمیان در بخش مردان و ندا شهسواری در بخش زنان به کار خود پایان داد.
    کمیته برگزار کننده این رقابت ها به نفر اول ۵۰۰، نفر دوم ۳۰۰ و نفر سوم ۲۰۰ دلار به عنوان برترین پینگ پنگ بازان جایزه اهدا کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کارشناس پینگ پنگ: مسابقات برگزار شده در اندازه جایزه بزرگ نبود"
    تازه ترین اخبار