امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۷:۲۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67849
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس آینده فدراسیون کار سختی در پیش دارد

    نیما عالمیان:شانسم برای حضور در المپیک زیاد است

    نفر اول تنیس روی میز ایران گفت: در آستانه المپیک هستیم و فکر می‌کنم رئیس آینده فدراسیون کار سختی پیش رو خواهد داشت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: منتظر هستم که تکلیفم برای حضور در لیگ مشخص شود. من، نوشاد…

    نفر اول تنیس روی میز ایران گفت: در آستانه المپیک هستیم و فکر می‌کنم رئیس آینده فدراسیون کار سختی پیش رو خواهد داشت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: منتظر هستم که تکلیفم برای حضور در لیگ مشخص شود. من، نوشاد و پوریا عمرانی سربازیم و در اختیار تیم رعد. ظاهرا قرار است با توجه به آیین نامه من از این تیم جدا شوم. پتروشیمی و دانشگاه آزاد با مسئولان رعد در حال مذاکره هستند و باید دید به کدام تیم منتقل می‌شوم. در هر ۲ تیم تجربه بازی دارم.

    وی ادامه داد: امیدوارم لیگ خوبی را امسال شاهد باشیم و تیم‌ها با قدرت زیادی شرکت کنند، چون این موضوع به تیم ملی کمک خواهد کرد.

    نفر اول تنیس روی میز ایران در مورد انتخابات فدراسیون گفت: فکر می‌کنم رئیس آینده کار دشواری خواهد داشت. در آستانه المپیک هستیم و باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. ۲، ۳ اردوی خوبی خارجی برای آماده سازی بازیکنان نیاز است. مسابقات جهانی و انتخابی المپیک بلافاصله پس از یکدیگر برگزار می‌شود و باید با قدرت شرکت کنیم.

    نیما عالمیان در پاسخ به این سوال که به رده اول رنکینگ ایران رسیده و چه قدر امیدوار است که سهمیه المپیک بگیرد، گفت: از حالا زود است در مورد این موضوع صحبت کنیم و شرایط مسابقات را هم باید در نظر بگیریم، اما در مجموع شانس خود را برای کسب سهمیه زیاد می‌بینم.

    به گزارش فارس، انتخابات فدراسیون تنیس روی میز ۱۶ آبان برگزار می‌شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیما عالمیان:شانسم برای حضور در المپیک زیاد است"
    تازه ترین اخبار