امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۷:۱۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67854
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سایت فدراسیون تنیس روی میز در حالی بعد از ۷۲ ساعت خبری از افشین بدیعی منتشر کرده است که در طی چند روزگذشته چندین رویداد مهم از قبیل مسابقات دسته یک بزرگسالان ودسته برتر نونهالان دختر کشور وده ها مصاحبه از ملی پوشان و …در سایر سایتها اطلاع رسانی شده است. به نظر می رسد…

    ذره بین

    سایت فدراسیون تنیس روی میز در حالی بعد از ۷۲ ساعت خبری از افشین بدیعی منتشر کرده است که در طی چند روزگذشته چندین رویداد مهم از قبیل مسابقات دسته یک بزرگسالان ودسته برتر نونهالان دختر کشور وده ها مصاحبه از ملی پوشان و …در سایر سایتها اطلاع رسانی شده است.

    به نظر می رسد که این قبیل کارهای فرسوده و نخ نما شدهوفرسوده که البته قطعا نتیجه عکس دارد دقیقا همانند انتشار اسامی نفرات صاحب رای در سایت فدراسیون آن هم بدون اطلاع و هماهنگی سرپرست محترم فدراسیون صورت گرفته است.

    اینکه اخبار آقای افشین بدیعی در سایت فدراسیون ویا مجموعه سایتهای تنیس روی میز قرار بگیرد هیچ مشکلی نداشته واصلا مورد نظر ما نیست بلکه اینکه بسیاری اخبار مهم ومرتبط با فدراسیون را اطلاع رسانی نکردن وبعداز سه روز تعطیلی سایت فدراسیون یک باره خبرهای جناب بدیعی را منتشر کردن ضرری است که هم به فدراسیون می رسد و هم طرف مورد اشاره.

    اگر فرض را بر این گذاشته که مسئول سایت یا روابط عمومی در خارج از کشور به سر می برد؛پس سوال این است چرا خبرهای دیگر در سایت منتشر می گردد وفراموش نمی شود؟؟؟

    امیدواریم بزودی سرنوشت رئیس فدراسیون که قطعا ویقینا با حداکثر مطلق رای انتخاب  می شود  مشخص شده تا جامعه محترم وبا فرهنگ تنیس روی میز ایران از دست غیر متخصصها وخصوصا این یک بام و دوهواها رهایی یابد.

    حال اینکه بصورت عجیبی و یک دفعه خبرهایی از قبیل خرگوش  واستعدا یابی و…در سایت جهانی منتشر نمی شود بماند!

    مصاحبه محجوبه عمرانی در تعریف از زحمات سرپرست فدراسیون،مصاحبه نیما عالمیان،برگزاری مسابقات دسته یک بزرگسالان،برگزاری مسابقات نونهالان دسته برتر کشور واعزام نمایندگان ایران به طرح هوپس در قزاقستان و…خبرهای است که بسیار مرتبط تر با سایت فدراسیون خصوصا در این زمان می باشد.

    خلاصه اینکه بصورت خیلی محترمانه وخیلی نرم و آرام و بدور از هرگونه تنش والبته با احترام اعلام میکنیم که آقای عزیز از این کارها خصوصا در این زمان حساس انجام ندهید !!!زیرا بارکج به مقصد نمی رسد!!!

    وعده ما ۱۶ آبان ۹۴

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شاهکار سایت فدراسیون تنیس روی میز در اطلاع رسانی"
    1. جلیل نیک روش گفت:

      با سلام
      متاسفانه روابط عمومی وسایت اطلاع رسانی فدراسیون بسیار ضعیف عمل می نماید ومن به شخصه بسیار متاسفم که این تشکیلات نمی تواند نتیجه زحمات هیاتهای کشور را به اطلاع مردم برساند


    تازه ترین اخبار