امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۱:۴۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67858
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طی نامه ای از سوی شایزنهوا رییس کنفدراسیون آسیا عنوان شد افشین بدیعی به نمایندگی از شایزنهوا در جلسه روسای کنفدراسیونها ی قاره ای شرکت میکند شایزنهوا رییس کنفدراسیون آسیا ، افشین بدیعی را به نمایندگی از خود جهت شرکت در جلسه روسای کنفدراسیونها ی قاره ای معرفی نمود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ…

    طی نامه ای از سوی شایزنهوا رییس کنفدراسیون آسیا عنوان شد

    افشین بدیعی به نمایندگی از شایزنهوا در جلسه روسای کنفدراسیونها ی قاره ای شرکت میکند

    شایزنهوا رییس کنفدراسیون آسیا ، افشین بدیعی را به نمایندگی از خود جهت شرکت در جلسه روسای کنفدراسیونها ی قاره ای معرفی نمود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ج. ا. ایران ، شایزنهوا رییس چینی کنفدراسیون آسیا در نامه ای خطاب به افشین بدیعی نایب رییس این کنفدراسیون وی را بعنوان نماینده خود در جهت حضور در جلسه روسای کنفدراسیونهای قاره ای معرفی نمود .

    شایزنهوا که همزمان رییس فدراسیون تنیس روی میز چین و رییس فدراسیون فوتبال این کشور نیز میباشد با توجه به مشغله زیاد خود امکان شرکت دراین جلسه را نداشته و چنانچه در نامه مزبور ذکر کرده است .نظر به تجربیات و تسلط افشین بدیعی به امور کنفدراسیون آسیا وی را به عنوان جانشین خود در این جلسه معرفی نموده است .

    جلسه روسای کنفدراسونها در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان جهان در آذرماه سالجاری و در کشور فرانسه برگزار خواهد شد و طی آن روسای کنفدراسیون های آسیا ، اروپا ، آفریقا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه مسایل کلی و برنامه های ۴ سال آتی خود را با رییس و نواب رییس فدراسیون جهانی مطرح نموده و به تصویب خواهند رسانید.

    در خلال این مسابقات همچنین جلسه کمیسیون جوانان ittf نیز برگزار خواهد شد که افشین بدیعی به عنوان کمسیونر جوانان قاره آسیا در این جلسه نیز شرکت خواهد کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضوربدیعی به نمایندگی از شایزن هوا در جلسه کنفدراسیونها ی قاره ای"
    1. محمد رضا عدالت پناه گفت:

      با سلام و تبریک به ایشان که در چنین جایگاهی قراردارند آقای افشین بدیعی افتخاری برای ورزش تنیس روی میز کشور می باشند امیدواریم هرجا هستند موفق و موید باشند


    تازه ترین اخبار