امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۸:۳۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۰ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67886
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات پینگ پنگ پیشکسوتان کشور لغو شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور که قرار بود در تاریخ ۱۱ آبان ماه به میزبانی تهران برگزار شود به دلیل نزدیک بودن برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس روی میز لغو گردید. با این تصمیم درست عملا آخرین خاکریز نازک مقاوتها در برابر برگزاری انتخابات…

    لغو مسابقات

    مسابقات پینگ پنگ پیشکسوتان کشور لغو شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور که قرار بود در تاریخ ۱۱ آبان ماه به میزبانی تهران برگزار شود به دلیل نزدیک بودن برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس روی میز لغو گردید.

    با این تصمیم درست عملا آخرین خاکریز نازک مقاوتها در برابر برگزاری انتخابات فروریخت وهیچ شانسی در این رابطه باقی نماند.

    طبق اخبار دریافتی قرار بود این مسابقات بهانه ومحلی برای ادامه جمع آوری امضا و…گردد که با لغو این مسابقات تمام طومارهای جمع آوری شده درهم پیچید و به تاریخ ابدی این رشته منتقل شد.

    به نظر می رسد که سایر مسابقات نیز به همین دلیل لغو گردد.

    از احمد سعادتمند سرپرست محترم فدراسیون برای این تدبیر قابل قبول که در زمانی بسیار مناسب اتفاق افتاد تشکر مینماییم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ پنگ پیشکسوتان کشور لغو شد"
    1. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      با سلام و احترام به همه دوستان
      اینکه چه اتفاقی در هنگام برگزاری مسابقات قرار بود بیافتد که موجبات برهم زدن انتخابات فدراسیون گردد، در جای خود بحثهای مربوط به خود را دارد…. چرا که طیفهای مخالف و موافق (که چند گروه بیش نیستند) همگی با بیانات مشابه متوقف شدن مسابقات مندرج در تقویم ورزشی و باصطلاح برنامه ریزی شده و مصوب این سازمان را در راستای برگزاری انتخابات به نفع خود تفسیر میکنند….!!! ان شاء الله که همگی خیر و صلاح این ورزش را خواسته باشند.
      بنده به این مباحث نمیپردازم و نظری پیرامون این موضوع ندارم.
      اما چیزی که مهم بنظر میرسد این است که حفظ شآن ،منزلت و احترام افراد شرکت کننده در این مسابقات بسیار حائز اهمیت بود …. بطوریکه این ماوقع به این صورت نباشد و زودتر از موعد و در فرصتی بهتر اعلام لغو مسابقات صورت می پذیرفت تا روی هم رفته، شکل بهتری بخود گرفته باشد
      مع الوصف، انتظار میرود تا برای جبران چنین بی احترامی که خصوصا به پیشکسوتان شد (اعلام لغو در لحظه آخر) اقدامی مناسب صورت پذیرد.

      • modir گفت:

        به نام خدا
        جناب نوفلاح گرامی
        باسلام
        احتراما،ضمن تشکر از مطالب برحق وکارشناسی حضرتعالی باستحضار می رساند که نه تنها مسابقات پیشکسوتان محترم ارزشمند که حقیقتا شناسنامه تنیس روی میز ایران می باشند بلکه تمامی مسابقات برنامه ریزی شده و پیش رو ازجمله مسابقات مهم انتخابی دسته برتر بزرگسالان بانوان به تعویق افتاده است.حتما دوستان بزرگوار استحضار دارند که این اتفافات به دلیل برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز بوده ومی باشد.طبق اخبار دریافتی لغو این مسابقات بدستور وزارت ورزش وجوانان ودقیقا برای برگزاری انتخابات فدراسیون انجام گردیده است.
        انشاالله با روی کار آمدن رئیس بعدی که پیش بینی می شود با حداکثر باور نکردنی آراء وبصورت مقتدرانه سکان هدایت این مجموعه ارزشمند را در دست خواهد گرفت تمام مشکلات این رشته که بصورت انباشته شده ای جمع گردیده حل و فصل گردد.
        امروز بیش از هرچیز تمرکز وتوجه ودرنهایت پرداختن به مسئله انتخابات از اولویت های مطلق می باشد.
        البته نبایدفراموش کنیم که پیشکسوتان یک رشته ورزشی همانند والدین یک خانواده بوده که از ارزش و احترام بسیار بالائی برخوردار می باشند واحترام آنان عین عبادت محسوب می گردد.
        باتشکر

    2. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      با سلام مجدد
      جناب علوی عزیز
      ضمن تشکر از شما به سبب حسن توجه حضرتعالی
      روی صحبت بنده فقط و فقط مسوولین برگزاری و مدیریت ذیربط مجموعه میباشد که موظف بودند که چنین پیش بینی هایی را در برنامه های خود لحاظ نمایند ، تا عزیزانی که از راه های دور و نزدیک و در این فصل (سرما و بارندگی) به تهران عازم شده اند را زود تر مطلع کرده باشند که ایشان را متحمل هزینه های زمانی و ریالی و … ننموده و آنها را بدین شکل آواره و سر درگم ننمایند!!!
      با تشکر مجدد

    3. محمود ریزبند گفت:

      چه ربطی داره اخه همه جای دنیا تو هر زمینه ای انتخابات دارن مگه میان همه چی و تعطیل کنن.اخه این حرفا چیه.الان مثلا فدراسیون جهانی فوتبال چند وقته دیگه انتخابات دارن میان همه مسابقات و تعطیل میکنن واقعا مسخرس.اقای سعادتمند به جای این تصمیم مدبرانه بیان پاسخگو باشن که هر چی افراد غیر تخصصی بود بردن همراه تیم تایلند و جوابگوی این همه بدهی فدراسیون باشن.

    4. نيكخواه محمد گفت:

      با سلام به پیشکسوتان عزیز کشورمان
      بسیار ناراحت شدم بدلیل لغو مسابقات در روز دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ و به تعویق افتادن آن .شنیدم که بسیاری از بازیکنان پیشکسوت کشور از راههای دور و نزدیک با این شرایط جوی بسیار بارانی و بعضاً برفی در جاده های صعب العبور و کوهستانی صرفاً بخاطر دل خود و عشقی که به ورزش تنیس روی میز و مسابقه داشته ، خطر را به جان خریده و راهی تهران برای حضور در مسابقات شده اند.
      همین جا بعنوان نماینده کوچکی از خانواده بزرگ پیشکسوتان کشور اظهار همدردی خود را با این عزیزان اعلام میکنم .
      لازم میدانم که نکته ای را به دوستان و اساتید و خوانندگان گرامی یادآوری کنم که اگر لغو ایندوره از مسابقات پیشکسوتان بدلیل درخواست یکی یا احتمالاً چند نفر از کاندیداهای محترم ریاست فدراسیون از وزارت ورزش صورت گرفته باشد و ایشان از ترس اینکه در این مسابقات علیه وی تبلیغ منفی صورت بگیردو باعث رای نیاوردن در انتخابات بشود نشان از بی لیاقتی و درک کوتاه ورزشی وی از تنیس روی میز دارد. بی لیاقتی از اینجهت که اگر مسبوق به سابقه نیک وخوش نامی در کار خود بود نباید اینگونه عمل میکرد و درک کوتاه از این بابت که چون احتمالاً ایشان در دوران عمر خود در هیچ مسابقه ای بعنوان بازیکن شرکت نکرده و از فضای حاکم بر مسابقات که سراسر شور و هیجان و تفکر و تعقل برای انجام مسابقه است و نه چیز دیگر اطلاعاتی ندارد فکر میکند که تبلیغ علیه وی در حین برگزاری این مسابقات انجام میشود.
      خوبی حضور در این مسابقات اینست که بازیکنان به محض ورود به سالن مسابقات همه چیز(پول و خانه و ماشین و قسط و بدهی و طلب وحتی گرفتاریهای های خانوادگی و…) را فراموش کرده و فقط و فقط به انجام مسابقه فکر میکنند .
      لذا این رفتار اگرباعث لغو مسابقات شده باشد جای بسی تاسف است که این چنین شخصیتی اصلاً واجد شرایط برای کاندیدا شدن ریاست فدراسیون نبوده و صلاحیت لازم را نداشته چه رسد باینکه بخود اجازه درخواست لغو مسابقات پیشکسوتان را به وزارت ورزش داده باشد که این نوعی بی احترامی به این عزیزان محسوب میشود.البته عکس العمل وزارت ورزش نیز جای بحث دارد .
      به امید برگزاری انتخاباتی باشکوه و انتخاب شدن اهل این ورزش بعنوان ریاست فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران و آینده ای خوب برای تنیس روی میز کشورمان .

    5. دارا نصیری گفت:

      ضمن ادب خدمت اهالی این رشته،اینجانب به همراه تنی از دوستان جهت مسابقات پیشکسوتان از شهرستان اردبیل به تهران آمدیم و لغو این مسابقات را دقیقا ساعت پنج بعدازظهر از طریق یکی از گروههای پینگ پنگی که در تلگرام فعال هستند با خبر شدم و طبق تماس با مسئول پیشکسوتان خبر قطعی لغو مسابقات را دریافت کردم،روی سخن این حقیر با ون عزیزانی هست که این خبر را لااقل یک یا دو روز زودتر اعلام میکردند تا اینچنین اشخاصی مثل ما متحمل هزینه سنگین این مسابقه با توجه به شرایط جوی سخت نمیشدند.فقط امیدوارم یک نفر از اهالی این رشته که درد چشیده این ورزش باشد انتخاب شود و باعث رشد و شکوفایی این رشته مهیج بشود.از دست اندر کاران آین سایت هم که زمینه مناسب فراهم کرده اند تا درد دل این جامعه ورزشی گفته شود نیز تشکر و سپاسگزارم.


    تازه ترین اخبار