امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۰:۱۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۲ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67926
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فرناز اسکندری از خوزستان به طرح هوپس کره جنوبی راه یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور فرناز اسکندری از خوزستان موفق شد به طرح هوپس بعدی که در کره جنوبی برگزار می گردد راه یابد. فرناز اسکندری بازیکن چپ دست خوزستانی در حالی که رقابتهای خوبی را به نمایش گذاشته بود به مقام…

    فرناز اسکندری از خوزستان به طرح هوپس کره جنوبی راه یافت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور فرناز اسکندری از خوزستان موفق شد به طرح هوپس بعدی که در کره جنوبی برگزار می گردد راه یابد.

    فرناز اسکندری بازیکن چپ دست خوزستانی در حالی که رقابتهای خوبی را به نمایش گذاشته بود به مقام سوم دست یافت اما  بعدا معلوم شد  که نفر دوم این  مسابقات بصورت تشویقی در  مسابقات شرکت کرده که با کنار رفتن این بازیکن قزاق فرناز اسکندری بعنوان نفر دوم به دور بعدی طرح هوپس که در کشور کره جنوبی برگزار می شود راه یافت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فرناز اسکندری از خوزستان به طرح هوپس کره جنوبی راه یافت"
    1. مامان بهار گفت:

      تبریک به فرناز خانم نازنین و خانواده محترمشان

    2. جمال فتاحی گفت:

      با سلام..تبریک به فرناز کوچولوی دوست داشتنی فرزند قهرمان رامهرمزی ….تبریک به رحیم حق شناس دوست داشتنی که تمام ۲۴ ساعت وقت زندگی خودش رو صرف پیشرفت بچه های تنیسور رامهرمزی کرده و از دل این تلاش هایی که در خوزستان کمتر کسی حتی ۱۰ درصد زحمات این پسر بی حاشیه رو نمیکشه تونسته بازیکنان مطرح استان حسین و علی بهمنی-ابراهیم میر احمدی-دهقان و بهوندی و خانی و دختر محجوب و آینده دار کشور فرناز رو ساخته و تحویل داده…یادمه از زمانی که سالنشون یه میز داشت رحیم حق شناس و شهرام قاسم زاده عزیز با این بچه ها بودن و تا به اینجا رسیدند.ای تاریخ قلمت بشکند که بخواهد زحمات رحیم حق شناس و شهرام قاسم زاده رو به اسم کسی دیگه بنویسه…….

    3. كيميا رستمي گفت:

      فرناز جان
      تبریک می گویم . آرزوی موفقیت های بیشتر برای تو دارم .

    4. محمودساکیانی گفت:

      با سلام و تبریک ویژه به فرناز جان و تشکر از خانواده محترمشان که در کنارش بودند و نیز تشکر از همه کسانی که بهر نحو باعث پیشرفت او شدند.انشاالله شاهد پیشرفت بیش از پیش او باشیم.


    تازه ترین اخبار