امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۷:۲۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۴ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر : 67945
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در چند مطلب گذشته در ارتباط با سنگ اندازی و سیاه نمایی وهمچنین تحرکات برخی ورشستگان غیر پینگ پنگی ونیمچه پینگ پنگی اطلاعات و اخبار مفصلی تقدیم حضور افکار عمومی گردید تا شاید در این روزها و ساعات پایانی باقیمانده به انتخابات فدراسیون تنیس روی میز به خود آمده و دست از کارهای بدون نتیجه…

    در چند مطلب گذشته در ارتباط با سنگ اندازی و سیاه نمایی وهمچنین تحرکات برخی ورشستگان غیر پینگ پنگی ونیمچه پینگ پنگی اطلاعات و اخبار مفصلی تقدیم حضور افکار عمومی گردید تا شاید در این روزها و ساعات پایانی باقیمانده به انتخابات فدراسیون تنیس روی میز به خود آمده و دست از کارهای بدون نتیجه پرهیز نمایند اما اطلاعات و اخبار نشان دهنده اصرار در اشتباه این عده اندک دارد .

    در این مطلب قصد داشتیم تا بصراحت از برخی افراد نام برده ا ما متاسفانه در رودربایستی یکی از بااخلاق ترین ذخایر تنیس روی میز ایران قرار گرفته واین مجوز را بدست نیاوردیم.

    متاسفانه یکی از کاندیداها ی کاملا غیر پینگ پنگی محترم طی درخواستی رسمی وبرخلاف حقانیت تنیس روی میز ایران ودر توهینی آشکار به اهالی فهیم این رشته (خانواده شریف تنیس روی میز ) خواستار تعویق انتخابات فدراسیون تنیس روی میز به مدت شش ماه شده است!!!(هرچند این درخواست همانند سایر تحرکات دیگر به نتیجه نرسید وبا آن مخالفت گردید).

    اگر این تحرکات از طرف یکی از کاندیداهای محترم خانواده تنیس روی میز انجام می گرفت تا این حد پیشانیها را سرخ نمیکرد اما اینکه ۴۸ ساعت مانده به برگزاری انتخابات فدراسیون ،یک شخص محترم اما کاملا غیر پینگ پنگی که تا دیروز توسط شایعات واخبار شاخدار وتحریک دو یا سه نفر جوانک تازه به دوران رسیده که از همان اول هم کمترین شانسی برای تکیه بر کرسی فدراسیون نداشتند دست به چنین کاری بزند برای اهالی این رشته سنگین وغیر قابل بخشش می باشد.

    با تاسف فراوان باید اعلام نماییم که این درخواست رسمی گرچه توسط همان کاندید محترمی که قبلا وبرخلاف واقع بعنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان معرفی گردیده بود صادر شده است اما همه ما بخوبی میدانیم که در پشت ماجرا همان ملیجک های ورشکسته اما بسیار پوست کلفتی حضور دارند که اگر از در بیرونشان کنند از پنجره منفعت طلبی وارد خواهند شد.

    متاسفیم که باید اعلام نماییم در این بین یکی از دوستان پینگ پنگی نیز دخالت داشته که فعلا قصد پرداختن مستقیم به آن را نداریم.

    یکی دیگر از شایعاتی که امروز منتشر شده بود اخباری در ارتباط با ابطال انتخابات فدراسیون شطرنج به جهت طول زمان شش ماهه در دوران سرپرستی آن بوده که در اینجا این اخبار را شایعه ای بدون مبنا اعلام کرده که هیچ اساس قانونی ندارد.

    ابطال انتخابات فدراسیون شطرنج موضوعی دیگر داشته که به احترام اهالی شریف شطرنج کشور از پرداختن به آن صرفنظر می کنیم.

    همانگونه که قبلا قاطعانه و با صراحت اعلام کرده بودیم انتخابات فدراسیون تنیس روی میز در موعد مقرر وبدون هیچ خدشه ای برگزار خواهد شد وانشاالله با توجه به اجماع حداکثری بوجود آمده از حالا باید روز شنبه ۱۶ آبان را روز پیروزی تنیس روی میز مظلوم ایران بر غیر پینگ پنگیهای پشتیبانی شده نامید .

    جامعه تنیس روی میز ایران قطعا در روز شنبه باید در انتظار جشن بزرگ ملی این خانواده باشد .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین تلاشهای نافرجام غیر پینگ پنگیهادر روند انتخابات فدراسیون"
    تازه ترین اخبار